Beantwoord

Kosten e-mail only-adres

  • 27 October 2020
  • 6 reacties
  • 263 keer bekeken

Na overgang van KPN jaren geleden bij aansluiting op een plaatselijke aanbieder en tenslotte Telfort (door overnames) nu (de laatste hoop ik) terug bij KPN. Ik had een planet mail account en kon dat al die jaren behouden door maandelijks een abonnement te betalen. Nu ben ik weer terug bij KPN en moet nog steeds extra dit maandelijks bedrag betalen. M.i. hoort dit nu toch weer inclusief in het thuis abonnement te zitten. Hoe kan ik dit regelen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 27 October 2020, 12:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Even geduld hebben, dan reageert hier een KPN medewerker die dat voor u kan regelen. Vul alvast u profiel in.

Fijn van de snelle en positieve reactie. Ik wacht de reactie van de “medewerker” verder af.

Welk profiel moet ik alvast invullen en waar?

 

Reputatie 7
Badge +9

@Willem B K Hallo Willem,

De e-mailadressen in je huidige E-mail Only-abonnement kunnen inderdaad worden ondergebracht bij je nieuwe KPN-internetabonnement. De extra kosten voor het E-mail Only-abonnement komen dan te vervallen. Een moderator van dit forum kan dit verzorgen. Deze zal zich snel melden op dit forum.

Je profiel kan je aanvullen door rechtsboven op deze pagina op het plaatje te klikken.

Piet.

Reputatie 7
Badge +24

Directe link: https://forum.kpn.com/settings/profile

Hier kunt u uw persoonlijke gegevens invullen zodat alleen KPN medewerkers deze zien kunnen.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Willem B K welkom op het KPN Forum.

Alvast bedankt voor het invullen van jouw gegevens, ik ga voor je aan de slag! Momenteel heb je twee KPN abonnementen/klantnummers. Één klantnummer betreft jouw vaste aansluiting en het andere klantnummer betreft het email-only abonnement. Ik heb deze klantnummers voor je samen laten voegen zodat de kosten van het email-only komen te vervallen. Je ontvangt hier binnenkort een bevestiging van.

Als ik je nog ergens anders mee kan helpen hoor ik het graag 

Dank je wel Hanna. Het is prima geregeld met weinig tijdsinvestering ( niet meer uren lang aan een telefoon hangen om ten slotte toch weer niet de juiste persoon aan de lijn te krijgen ed.) Het KPN FORUM krijgt van mij een dikke LIKE:grinning::thumbsup:

Reageer