Vraag

kpn abonnement

  • 21 December 2020
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Beste kpn.

 

Tijdens de black friday deals heb ik contact gehad over een nieuw kpm abonnement. Hierbij werd mij korting aangeboden, de nieuwste modem en 2 kpn 4k kastjes.

nu betaal ik hier allemaal voor en ben ik al een week in gesprek met kpn medewerkers. Constant verbreken ze de verbinding of maken ze valse beloftes. Twee keer een Terugbel afspraak waarvoor ik een ochtend vrij neem, maar er gebeurd niks.

5/6 gesprekken heb ik op mijn computer opgeslagen. Nu wil ik een officiele klacht tegen de medewerkers met de genoemde namen aanmaken. Met de hoop dat er dan aandacht aan klanten besteed en afspraken welke gemaakt worden nagekomen gaan worden. Of iig duidelijke uitleg...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Hiddo. Ik ga voor je kijken hoe we de tevredenheid weer terug kunnen brengen.  Zou je om te beginnen je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Daarnaast zou ik je willen vragen of je na het maken van de bestelling een bevestiging van ons (via de mail) hebt gehad waarop de korting stond. Laat het even weten en ik ga voor je aan het werk!