Beantwoord

KPN app loopt vast bij betalen

  • 24 June 2021
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Waarom kan ik geen Ideal link krijgen? Waarom moet dit persé via de MijnKPN app? Waarom kan ik op de Site niet gewoon via Ideal betalen? Ik heb ook geen SMS ontvangen om hem op die manier te betalen.  Maar toch staat er op de site dat 1 factuur nog onbetaald is.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 June 2021, 12:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @MaiF, welkom! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Je kunt de factuur ook via iDeal of handmatig betalen. Ik hoop dat het hiermee lukt! 

Hallo @MaiF, welkom! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Je kunt de factuur ook via iDeal of handmatig betalen. Ik hoop dat het hiermee lukt! 

Het moet dus wel handmatig maar dat is natuurlijk geen excuus.

Ik vind het gewoon erg jammer dat het niet normaal werkt zoals het hoort.

Dit en de recente netwerk verbeteringen 2x per maand gemiddeld begin ik toch erg aan KPN te twijfelen.

Dankjewel voor je hulp.