Beantwoord

KPN box 12

  • 14 October 2020
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Hallo,

zou ik mijn modem kunnen omruilen voor de nieuwe modem box 12, want af toe kent ie videoland niet en met de pst 4 is de wifi ook niet zo goed ,en als ze hier met meerdere op de wifi zitten hapert wel is.

en mijn andere vraag is ik kan geen tv kijken op mijn iPad  want hij kan de nieuwe update niet aan dus met andere woorden ben je eigenlijk bericht om een andere iPad aan te schaffen dat vind ik wel jammer, kunnen jullie daar iets aan doen ?

 

mvg, vincent

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marguaritha 21 October 2020, 13:17

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @vincentsegers alleen defecte modems worden vervangen.

Heb je al eens een fabrieksreset gedaan?

Reputatie 7

Welk type Experia Box heb je nu?

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @vincentsegers! Welkom op het KPN Forum :grin: .

 

Wat @JanD zegt klopt, je modem wordt alleen vervangen wanneer deze defect is. Heb je het modem inmiddels al een keer gereset?

Ik raad je verder aan om online gamen zoveel mogelijk bekabeld te doen. Mocht het dus mogelijk zijn om de Playstation bekabeld aan te sluiten, dan raad ik dat zeker aan. 

Om de wifi te optimaliseren kan je de wifi manager doorlopen, doe dit minimaal twee keer voor een optimaal resultaat of oplossing. 

 

Balen om te horen dat je iPad de nieuwe update niet aan kan :frowning2: . Ik ben bang dat we daar niet veel aan kunnen veranderen.

Op een gegeven moment worden bepaalde apparaten niet meer ondersteund, omdat ze bijvoorbeeld te oud zijn.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @vincentsegers 

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer