Beantwoord

KPN Box 12 internet valt uit ondanks reset

  • 2 March 2022
  • 5 reacties
  • 315 keer bekeken

Goedenavond, 

Sinds maandag klant en hier dezelfde problemen met de 12 box, al reset gedaan, bekabeling etc nagelopen. Internet valt zowel uit op WIFI als ethernet.

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Date/Time Severity Module Message
02.03.2022 19:44:27 Info SYS

Modem login was successful

02.03.2022 19:43:40 Info DHCPC

The WAN DHCP client IP address 10.33.120.35

02.03.2022 19:43:40 Info PPPOE

PPPoE connection successfully established with user credentials.

02.03.2022 19:43:39 Info PPPOE

PPPoE connection successfully established with user credentials.

02.03.2022 19:43:35 Info DHCPC

WAN DHCP client (1) started

02.03.2022 19:43:35 Info XDSL

VDSL connectivity is up port 1

02.03.2022 19:42:23 Warning PPPOE

Connection to the Internet has been terminated.(Reboot,Reconfiguration,forced termination)

02.03.2022 19:42:23 Warning DHCPC

WAN DHCP client (1) stopped

02.03.2022 19:42:22 Info XDSL

VDSL connectivity is down port 1

02.03.2022 19:36:13 Info SYS

TR-069 connectivity to (hengelo0.cust.kpn.net) has been closed

02.03.2022 19:36:04 Info SYS

TR-069 connectivity to (hengelo0.cust.kpn.net) has failed

 

icon

Beste antwoord door Fab87 6 March 2022, 14:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Goedenavond, 

Sinds maandag klant en hier dezelfde problemen met de 12 box, al reset gedaan, bekabeling etc nagelopen. Internet valt zowel uit op WIFI als ethernet.

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Date/Time Severity Module Message
02.03.2022 19:44:27 Info SYS

Modem login was successful

02.03.2022 19:43:40 Info DHCPC

The WAN DHCP client IP address 10.33.120.35

02.03.2022 19:43:40 Info PPPOE

PPPoE connection successfully established with user credentials.

02.03.2022 19:43:39 Info PPPOE

PPPoE connection successfully established with user credentials.

02.03.2022 19:43:35 Info DHCPC

WAN DHCP client (1) started

02.03.2022 19:43:35 Info XDSL

VDSL connectivity is up port 1

02.03.2022 19:42:23 Warning PPPOE

Connection to the Internet has been terminated.(Reboot,Reconfiguration,forced termination)

02.03.2022 19:42:23 Warning DHCPC

WAN DHCP client (1) stopped

02.03.2022 19:42:22 Info XDSL

VDSL connectivity is down port 1

02.03.2022 19:36:13 Info SYS

TR-069 connectivity to (hengelo0.cust.kpn.net) has been closed

02.03.2022 19:36:04 Info SYS

TR-069 connectivity to (hengelo0.cust.kpn.net) has failed

 


Heel vervelend probleem. Ik heb afgelopen maand hetzelfde probleem gehad. Het beste wat je kan doen is 0800-0402 nummer van KPN bellen en dan een lijnmeting laten uitvoeren. Bij mij hebben ze op afstand een reset uitgevoerd in de DSL lijn en sindsdien geen uitval meer gehad.

Heb net een poging gedaan , 20 min w88, …

Eindelijk verbinding  en als ik dan mijn verhaal vertel ,en ik ben best uit m,n humeur t.a.v. KPN ,  wordt de verbinding verbroken en kun je opnieuw beginnen .

Ik ben helemaal klaar met KPN !

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Fab87, welkom op het forum. 

Ik zie dat je al het nodige hebt gedaan. Ik zou graag mee willen kijken. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik een meting uitvoeren op je lijn. 
 

Hi,

sinds vrijdag opgelost door monteur van KPN! Bleek oude aansluitingen bij binnenkomst signaal, de mee geleverde telefoonkabel was ook niet voldoende voor de snelheid. 
 

Ik had zelf al in mijn modem gekeken en waren te veel storingen op een dag, dit zag de KPN helpdesk ook en snel opgelost.

 

Groetjes!

 

Reputatie 7
Badge +24

Top, fijn om te lezen!