Beantwoord

KPN buitengebied internet 9137CD op niveau van adsl

  • 28 September 2020
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Vandaag super traag internet. Maar eens speedtest gedaan. Snelheden zijn op adsl nivo. Alles lijkt in orde op v10a experiabox en sagecom 4g modem.

is er een reden (onderhoud oid) dat deze snelheden laag zijn, en hoe kan ik controleren dat dat er iets fout is?

wat ik zie in settings experiabox (192.168.2.254) en sagecom (192.168.2.252) lijkt alles in orde.

moet wel zeggen dat dit onwerkbaar is.

download 5.49 Mbps en upload 0,40 Mbps (was normaal ongeveer 41 Mbps om 5 Mbps down/up)

 

gr

patrick

icon

Beste antwoord door Pksparks1962 3 October 2020, 17:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Oh als ik mijn iphone op 4g zet ipv wifi, dan heb ik wel supersnel internet. Dus iets gaat fout met koppeling sagecom en experiabox oid.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi @Pksparks1962, welkom hier. 

Het zou inderdaad kunnen dat de mast bij jou in de buurt onderhoud krijgt.

Ik kijk dit graag voor je na, dan kan ik inhoudelijk een beter antwoord geven. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Hi Alex,

geen idee wat wr loos was. Zoals ik al zei dat mijn eigen mobiel supersnel 4g had op dezelfde locatie als de sagecom. Nu is al een aantal dagen de down en up van de buitengebied internet ook weer op nivo zoals het was (45 om 15 Mbps down en up).

dus vertel mij maar hoe dit kan. Zoals ik al zei, in de configuraties en in de leds kon ik geen fout ontdekken.

 

maar nu weer ok

 

fijn weekend

Reputatie 7
Badge +24

Ik wou dat ik dat kon, maar geen idee. :wink:

Fijn dat alles weer goed werkt, je weet me anders hier te vinden.Â