Skip to main content
Beantwoord

KPN experia box v8 geen wifi

  • 9 december 2019
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

De wifi functie van de experia box v8 blijft uitvallen, ook na spanning op/af. Ook na reset via de resetknop, hij schakelt eerst even in, en als alles weer lijkt te werken schakelt hij na een minuutje weer uit, ook via de WiFi  knop aan de zijkant van de box gaat hij heel even aan, en weer uit.  

Beste antwoord door Oenecity

het is inmiddels opgelost via de helpdesk

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 9 december 2019

Kan het zijn dat je de netwerknaam veranderd hebt? Want als je hem reset en weer opnieuw start, dan begint hij met de originele WiFi naam, vervolgens haalt die de gewijzigde netwerknaam op vanaf de KPN servers en veranderd die dat. En dan is het orginele wifi netwerk dus niet meer beschikbaar.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 december 2019

Nee, netwerknaam is nog origineel. Na reset via de resetknop die je in moet drukken met een pinnetje, doet hij het wel een 1/2 minuutje, waarna hij weer uitvalt


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2019

het is inmiddels opgelost via de helpdesk

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7784 reacties
  • 11 december 2019

Hoi en welkom op het forum! Fijn dat het inmiddels opgelost is. :grin: Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben dan kun je altijd een nieuw topic aanmaken!