Vraag

KPN FON account geblokkeerd

  • 22 October 2019
  • 12 reacties
  • 328 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN,

 

ik heb gezien dat mijn fon account geblokkeerd is (op wifi.kpn.com). Public wifi op experia modem is aan en op wifi.kpn.com kan ik niet vinden hoe ik de status veranderen kan (ik zie dat WiFi delen uit staat, maar ik kan niet aanzetten - ik doe het, maar er geen save confirm of andere button is).

Kan je me helpen?

Alvast bedankt!

Francesco


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 1

Het onderwerp is verkeerd… “KPN FON account geblokkeerd”

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Frankkkk, welkom terug! Top dat je je profiel ingevuld hebt, ik kon direct even meekijken en zie inderdaad dat FON niet aanstaat op je modem. Ik kan dat vanaf hier niet aanzetten, maar je zou het zelf wel moeten kunnen doen. Wil je het eens proberen via de servicetool op onze website? Anders zou je in moeten loggen op het modem via de webinterface, door in je browser 192.168.2.254 in te typen en in te loggen. Dan kan je het daar aanzetten. Laat je het me nog even weten of ik iets voor je kan doen?

Reputatie 1

Hallo @Marcia_ bedankt voor je reactie.

Inderdaad was het public wifi uitgezet: na 3 dagen heb ik het uitgezet sinds fon geblokkeerd bleef :blush:

Nu staat het opnieuw aan. 

Kan je opnieuw checken?

Dank je wel!!!

Francesco

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie nog steeds dat het niet aan zou staan. Wil je je modem eens opnieuw opstarten? Misschien dat het even duurt voordat het hier zichtbaar is, maar een herstart kan geen kwaad!

Reputatie 1

Hoi @Marcia_ 

Ik heb de modem opgestart. Ik heb ook met de servicetool gecheckt dat fon aan staat.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie nog steeds dat het uit zou staan. Wil je nog eens inloggen in de Experiabox om het te controleren? Ik laat morgen ook even een collega kijken, want ik vind het heel vreemd dat het niet werkt!

Reputatie 1

Hallo@Marcia_ 

Ik heb nu gecheckt. Alles staat aan: wifi en fon.

Kijk de screenshot hieronder.

 

En hier met de servicetool

 

 

Francesco

 

Reputatie 7
Badge +30

Heel gek! Ik ga het neerleggen bij de technische collega's. Wil je je FON gebruikersnaam onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel zetten? Dan stuur ik die mee. 

Reputatie 1

Hallo @Marcia_ 

gedaan!

Reputatie 7
Badge +30

Top, dank! Ik hou je op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Frankkkk, ik heb nog geen reactie van mijn collega gehad en ga daar nog eens achteraan. Wel zie ik dat er in het systeem nog steeds staat dat het op het modem uit zou staan. Ik twijfel even waar het nu nog aan zou kunnen liggen. Heb je zelf forwardings o.i.d. ingesteld op de Experiabox? Zo niet, zou je hem dan eens terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd of je het daarna opnieuw aan kunt zetten. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je de reset nog kunnen doen?