Beantwoord

KPN FON traag

  • 10 September 2019
  • 2 reacties
  • 135 keer bekeken

Beste helpdesk,

Ik probeer vanaf mijn werkplek al een tijd met mijn imac in te loggen op kpn fon, maar de verbinding is zo traag dat ik er eigenlijk niet mee kan, of ik krijg time-outs.

Heb alle benodigde stappen doorlopen; login aangemaakt en ingelogd op wifi-netwerk 'KPN Fon', met vaak 4 tot 5 streepjes. Dus zou verwachten dat het signaal goed is. Als ik hierop inlog krijg ik heel soms via mijn browser de boodschap 'you're connected, start surfing', maar vaak zelfs dat niet. Ook als ik connected ben, is zelfs de meest eenvoudige website niet te openen.

Wat kan ik doen?

Alvast dank,
Jaap Stobbe
icon

Beste antwoord door wjb 10 September 2019, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
KPN Fon is beperkt tot 2Mbps dus ja, het kan kloppen dat het niet vooruit te branden is.
Daarbij komt dat jij het nakijken hebt als de partij, wiens Internet toegang gebruikt wordt, zelf de volledige bandbreedte nodig heeft. Dan zal jouw snelheid terugvallen naar 0Mbps.
Fon is leuk als je even een whatsappje wilt versturen of een mailtje wil lezen maar verder is het mijns inziens een onzinnig platform.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @kobus123456789, welkom! Ik zie dat wjb je eigenlijk alle benodigde informatie al gegeven heeft. Heb je al eens geprobeerd om bijvoorbeeld te verbinden met je mobiele telefoon? Kan je daarmee dan wel een Whatsapp bericht sturen/ontvangen?