Beantwoord

KPN gebouw op perceel

  • 27 July 2020
  • 3 reacties
  • 286 keer bekeken

Beste,

Op het perceel aan de Meije 94 te Bodegraven staat een gebouw van KPN. Onlangs heeft de monteur, die hier voor werkzaamheden was, aangegeven dat het gebouw feitelijk niet meer gebruikt wordt en dan verkocht zou worden. 

Is hierover iets bekend? En op welke termijn wordt verwacht dat dit perceel in de verkoop komt? 

Als dit niet de juiste plek is voor deze vraag, zou u mij een telefonnummer kunnen geven waarover ik hier meer informatie kan opvragen?

Ik hoor het graag.

Hartelijke groet,

Renske

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 August 2020, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Dag @Renske79 , welkom op het forum!

 

Dit forum is van de provider KPN. Leidingen, straatkasten, wijkcentrales e.d. worden beheerd door KPN NetwerkNL. Hoewel feitelijk één organisatie, toch twee afzonderlijke bedrijven. Ga daarom naar die website voor meer informatie (en een telefoonnummer van de klantenservice).

Bedankt @Henk2304! Ik ga contact opnemen met KNP NetwerkNL.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Renske79, welkom op het forum.

Om eerlijk te zijn weet ik ook niet waar je moet zijn. Wat je in ieder geval kunt proberen is het nummer van ons hoofdkantoor, ik vermoed dat ze daar wel iemand kunnen vinden die hierover gaat. Het nummer is 0703434343.