Beantwoord

Via de wifi verbinding werkt ineens de Rabobank app niet meer

  • 28 March 2024
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Beste Kpn

 

Ik heb sinds gisteren opeens geen toegang meer op mijn rabobank bankieren app op mijn telefoon.

Ga ik op mobiele data dan kan ik wel gewoon bankieren.

Mijn partner heeft hier trouwens geen last van op haar toestel en kan wel gewoon bankieren op onze 3 wifi punten.

 

Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd en geprobeerd de router te resetten. Ook de cache gewist en alles geupdate.

Nu kom ik alleen niet meer in het modem omdat hij steeds zegt dat de inloggegevens incorrect zijn. Terwijl ik dit via Kpn Thuis wel heb ingesteld en een nieuw wachtwoord heb aangemaakt en dat werkt allemaal wel gewoon. Alleen inloggen op het modem is nogsteeds niet mogelijk.

Kunnen jullie voor mij uitzoeken wat er aan de hand is met onze modem en of er misschien iets geblokkeerd word op het modem dat ik daarom niet met mijn toestel op bepaalde apps kan.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Leshley

 

 

icon

Beste antwoord door Leshleymendy 31 March 2024, 01:19

Bekijk origineel

2 reacties

Hier ook hetzelfde probleem. Via mijn iphone kom ik er prima bij maar 2 andere android toestellen op dezelfde wifi hebben ook problemen.

Zojuist vandaag het hele modem van kpn van het stroom gehaald voor een halve minuut. Daarna weer op laten starten en rustig gewacht tot alles weer verbonden was.

 

De test met de rabo bankieren app weer uitgeprobeerd en jahoor prompt doet hij het gewoon weer.

 

Dus een tip voor anderen, probeer je Modem even opnieuw op te starten en misschien is het probleem dan bij jou ook verholpen.

Reageer