Vraag

KPN heeft afgedaan: 6 weken problemen met internet en tv

  • 25 October 2021
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

De kpn heeft afgedaan. Waarom?

Ik heb al in ruim 6 weken met dan 20 keer gebeld over de problemen met de tv en internet. Elke keer krijg ik iemand anders aan de lijn dus 20X uitleggen en uiteindelijk geen stap verder. Hoe moeilijk kan het zijn om een monteur te laten kijken en/of het probleem opgelost kan worden. Uiteindelijk is mijn mobiel geblokkeerd en zit ik zonder tv, internet en vast bellen. 



Admin: titel aangepast + topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

En is dit een mededeling?

Reputatie 7
Badge +20

Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. 

Onze community kan je met bijna alles helpen, maar dan is het wel belangrijk dat je zoveel mogelijk inhoudelijke informatie geeft over wat er speelt. Daarmee wordt het voor onze leden veel makkelijk om gericht hulp te bieden. Als je specifiek de hulp van KPN wilt, ben je wellicht toch het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken. Elke collega maakt een duidelijke logging van hetgeen besproken is, juist om te voorkomen dat je steeds hetzelfde verhaal moet vertellen.