KPN homepage activeren

  • 26 December 2019
  • 12 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

ik zou graag mijn homepage willen laten activeren (http://home.kpn.nl/gebruikersnaam), wie kan mij helpen?

Email staat in persoonlijke informatie


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Julian, 

Ik zie dat de homepage inmiddels actief staat op je opgegeven e-mailadres. Laat het me anders weten. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoe werkt dat dan en al.

Welke inloggegevens zijn voor de ftp?

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoe werkt dat dan en al.

Welke inloggegevens zijn voor de ftp?

 

Dezelfde als voor je hoofdemailadres, het adres waar uw facturen van KPN op binnen komen.

Reputatie 5
Badge +6

Het werkt totaal niet. Er word telkens tekst in mijn bestand gegooit

Reputatie 7
Badge +24

Inloggen doe je via FTP: ftp://home.kpn.nl  poort 21 met je volledige adres en wachtwoord waaraan dit is gekoppeld. 

 

Het werkt totaal niet. Er word telkens tekst in mijn bestand gegooit

Wat werkt er niet? Welke tekst en welk bestand? 

Reputatie 5
Badge +6

Als ik de index.html verander komt er automatisch een tekst te staan ookal verwijder ik hem met homepage in aanbouw

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie dat index.html goed is geupload als ik naar je site ga. Knoppen "Home, nieuws, dj rooster etc”. Daar is niets mis mee, je kunt gewoon verder met de html code aanpassen in je index bestand. 

Reputatie 7
Badge +24

Als ik de index.html verander komt er automatisch een tekst te staan ookal verwijder ik hem met homepage in aanbouw

Verander je de inhoud van index.html? Of wil je de naam van dat bestand veranderen?

Reputatie 5
Badge +6

Het updaten kom ik achter dat dat heel lang duurt

Reputatie 7
Badge +24

Het updaten van wat?

Reputatie 5
Badge +6

Van de files tot ze echt te zien zijn ook met incognito duurt dat vreselijk lan

Reputatie 7
Badge +24

Van de files tot ze echt te zien zijn ook met incognito duurt dat vreselijk lan

Wat voor files gaat het dan over? Afbeeldingen? Html? Lijkt me dat dat je die gewoon meteen moet zien hoor.