Vraag

kpn interactieve tv

  • 14 August 2020
  • 0 reacties
  • 23 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Goedemiddag 

 

gister een monteur geweest bij ons op het adres en probleem ligt in de hoofd kast langs de weg ergens 

na 3 dagen stotterend tv te hebben gehad  blij dat de monteur kwam en die heeft alles doorgekoppeld naar een andere afdeling en die zouden het oppakken en meteen mee aan de slag gaan .

echter nu bijna einde dag niets meer gehoord en tv is nog steeds waardeloos haperen en stotteren .

slechte service ? Of miscommunicatie bij kpn  maar gaan nu het weekend in en kunnen eigenlijk geen tv kijken.  Jammer dit  .

kpn weet u iets ? Wanneer hoe en wat .

mvg klaas  

(...)

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer