Beantwoord

KPN internet abonnement

  • 25 January 2020
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Beste,

 

Graag zou ik een internet abonnement afnemen. Bij mijn huidige provider (Ziggo) heb ik internet (100 Mbit/s) en Kabel TV (60 zenders) voor 46,95 euro per maand. Een vergelijkbaar pakket zou bij KPN 57,50 per maand kosten.

 

Nu zou ik bij KPN enkel 35 Mbit/s op mijn huisadres kunnen krijgen en hoef ik geen kabel of internet TV. Ik ben benieuwd welke prijs KPN mij kan bieden voor een internet abonnement van 50 Mbit/s.

Hartelijke groet,

  1. de Vries-van Hoek

 

icon

Beste antwoord door Dennis-L 25 January 2020, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Er is geen glasvezel beschikbaar maak ik uit uit de openingsbericht?
Als de postcodecheck aangeeft dat er 35Mbit/s geleverd kan worden dan is dat het, daar is niet heel veel meer uit te halen.
To be sure, wat geeft Fourstack aan als haalbare snelheid?

De snelheden van xDSL abonnementen (over de traditionele telefoonkabel) zijn tot snelheden.
Zonder TV is het standaard internet abonnement (tot 50Mbit/s) €42,50 (eerste 6 maanden €21,25)

Reputatie 7
Badge +30

Beste @R. de Vries-van Hoek, welkom! Leuk om te zien dat je aan het oriënteren bent. Altijd goed om te vergelijken! Wat Dennis zegt, klopt helemaal: als je alleen internet af wilt nemen, kan je gaan voor het standaard internet abonnement die 42,50 euro kost. Als nieuwe klant krijg je de eerste 6 maanden 50% korting. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het dan weten?