Beantwoord

KPN mail instellen bij Thunderbird

  • 27 April 2021
  • 11 reacties
  • 799 keer bekeken

Omdat ik van gmail af wil, heb ik geprobeerd mijn KPN-mailadres te activeren. Ik ben hier nu al een uur mee bezig en het lukt niet. Ik kan ook geen contact krijgen met Mijn KPN, zoals wel beloofd wordt. Mijn vraag is: Waarom kan ik niet gewoon een oplossing krijgen van KPN voor mijn probleem? En vervolgens, wat is de oplossing voor mijn probleem? Ik heb in Thunderbird alle gevraagde gegevens ingevuld, ik lijk verbinding te krijgen met de server, maar vervolgens accepteert de server mijn gegevens niet, omdat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zou zijn. De gegevens die ik heb ingevoerd zijn echter wel juist.

Ik heb ze zelf ingevoerd bij Mijn KPN?

icon

Beste antwoord door wjb 27 April 2021, 18:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u met uw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op de webmail?

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

Nee, dan krijg ik hetzelfde foutbericht. Ik heb al een keer een wachtwoord ingevoerd en later een nieuw wachtwoord, maar dat leidt niet tot resultaat.

Reputatie 7

Gebruik je dan wel het juiste wachtwoord voor jouw email?

Je kunt het wachtwoord van jouw emailadres instellen door met jouw KPN ID in te loggen op https://email.kpn.com. Let op, het wachtwoord van jouw KPN ID is een andere dan het wachtwoord van jouw email.

Als ik mijn wachtwoord wil instellen voor email, via de opgegeven link, krijg ik een venster om mijn wachtwoord voor KPN ID te wijzigen

Reputatie 7

Nee, dat is niet waar, je krijgt een scherm om met jouw KPN ID in te loggen en daarna kan je het emailadres kiezen waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen.

Nee, dat is niet waar, ik krijg een scherm om een nieuw wachtwoord in te stellen voor KPN ID

Het enige dat ik nodig heb is een scherm om een wachtwoord voor kpnmail in te stellen

dat ik nodig heb is een scherm om een wachtwoord voor kpnmail in te stellen

Dat kan via email.kpn.com.

Reputatie 7

Nee, dat is niet waar, ik krijg een scherm om een nieuw wachtwoord in te stellen voor KPN ID

Ik neem aan dat je de KPN ID gebruikt waar jouw abonnement aan gekoppeld is.

Dan krijg je toch echt na inloggen jouw emailaccount(s) te zien waar je het wachtwoord van kunt wijzigen.

Ja, het emaildres van jouw KPN ID staat daar ook tussen immers ook dat is één van jouw emailaccounts. Het wachtwoord dat je daar gaat instellen is echter niet het wachtwoord van jouw KPN ID maar het wachtwoord van het emailaccount. Dat zijn twee verschillende dingen.

Reputatie 7
Badge +24

dat ik nodig heb is een scherm om een wachtwoord voor kpnmail in te stellen

Dat kan via email.kpn.com.

Dan krijg je als het goed is dit venster:

Toch? @DEBRIENSTRAAT ziet het er bij u anders uit?

Reputatie 7
Badge +19

Is het inmiddels gelukt om een nieuw wachtwoord in te stellen @DEBRIENSTRAAT en daarna Thunderbird in te stellen?Â