Vraag

KPN Montage

  • 28 May 2022
  • 16 reacties
  • 129 keer bekeken

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Aangiften doen bij politie.Valsheid in geschriften.

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic

Badge +19

@abcvdvelden die hebben belangrijkere dingen te doen.

 

Ja zo werkt dat momenteel. Althans ... dat de monteur de bon ondertekend. Dat zou die wel moeten doen in overleg. Was u wel aanwezig?

Aaangiften doen

@abcvdvelden die hebben belangrijkere dingen te doen.

Zeker een medewerker van KPN

@abcvdvelden En is het de bedoeling, zoek de verschillen en raad wat er in de doos zit????

Lijkt mij niet dat die grijze plank/plaat in de doos zit, dus wat is het probleem?

 

Ja zo werkt dat momenteel. Althans ... dat de monteur de bon ondertekend. Dat zou die wel moeten doen in overleg. Was u wel aanwezig?

Aaangiften doen

Ik was aanwezig echter kwam niet tussen 10.00 uur en 12.00 uur.Had pech omdat er iemand aanwezig was.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @abcvdvelden, wat is er precies bij jou aan de hand? 

Ik help graag. 

Reputatie 7
Badge +7

Even kijken of ik de 7 verschillen zie.

  1. Er missen planken in de onderste foto.
  2. In de onderste foto zijn de lampjes feller.
  3. Het opgerolde snoer ziet er iets anders uit
  4. Op de onderste foto staan de woorden KPN Montage niet.

Nee, ik geef het op.

Reputatie 4
Badge +3

Een paar loshangende draden. Je had ook kunnen kijken of je tevreden was voordat je de monteur liet vertrekken. Beetje overdreven reactie voor iets waar topic starter ook mede verantwoordelijk voor is.

 

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je al bestaande topic. Het is niet nodig om meerdere topics aan te maken over hetzelfde.

Een paar loshangende draden. Je had ook kunnen kijken of je tevreden was voordat je de monteur liet vertrekken. Beetje overdreven reactie voor iets waar topic starter ook mede verantwoordelijk voor is.

Een beetje te gemakkelijk door de bocht.Was jij er bij dan.Eens kijken als de deur geblokkeerd wordt.En de handtekening wordt vervalst.Eens kijken hoe jij dan reageert.

Een paar loshangende draden. Je had ook kunnen kijken of je tevreden was voordat je de monteur liet vertrekken. Beetje overdreven reactie voor iets waar topic starter ook mede verantwoordelijk voor is.

Was jij er bij dan Oordelen op afstand is wel erg gemakkelijk.Het riekt hier naar KPN personeel.

Wat betreft de valse handtekening,ik heb hierover aangiften gedaan bij de politie.Ook de uitspraak heb ik laten zien,van een eerder vermelde persoon.

Ik heb dit al eerder uitgevoerd waarbij na geruime tijd toch de pakket vervoerder schuldig werd bevonden.Boete volgt.

@abcvdvelden En is het de bedoeling, zoek de verschillen en raad wat er in de doos zit????

Lijkt mij niet dat die grijze plank/plaat in de doos zit, dus wat is het probleem?

 

Wwelkom canaldigitaal

Succes en veel plezier bij Canal Digitaal.

Hoop dat je voor hun geen aangifte hoeft te doen of een foto plaatsen van je meterkast zonder uitleg en overal half zeggende uitspraken, want eerlijk, ik kan er weinig chocolade van maken, als ik het helder hebt heeft de KPN monteur alles aangesloten, was die niet op de afgesproken tijd maar had die pech dat er iemand thuis was, en heeft na afloop zelf een bon getekend zonder kosten ivm de corona regels, wat is nu werkelijk je probleem, ik zie geen enkel probleem alleen iemand die spijkers op laag water zoekt.

Reputatie 7
Badge +24

Ik snap om eerlijk te zijn ook niet helemaal wat er aan de hand is met de meterkast, ik zie de losse draadjes inderdaad. Ik wil de schuld zeker niet bij jou neerleggen maar logischerwijs controleer je het gedane werk als een monteur afscheid neemt. Of het een van ons is of niet. 
De handtekening kan ik nog begrijpen, dat hoort in zo'n geval zeker overlegd te worden. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit doorzetten naar de monteursafdeling. 

Begrijp ik nu goed dat je de KPN apparatuur retour hebt gestuurd? Heb je je abonnement wel opgezegd? Ik hoop uiteraard dat ik je op andere gedachten kan brengen.