Beantwoord

KPN monteur nodig, maak online afspraak

  • 17 July 2020
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik kreeg out of the blue een mail van KPN met het verzoek een afspraak met de monteur in te plannen omdat het aansluitpunt op mijn adres aangepast moet worden. En vervolgens krijg ik 1,5 dag later al een herinnering én een sms'je hierover. 

 

Vanwaar deze berichten? Ik wil toch echt graag wat meer informatie voordat ik in Corona-tijd een afspraak met een monteur ga inplannen. Bovendien ben ik na het laatste monteurbezoek juist erg tevreden over mijn internetverbinding en heb ik er niet zoveel zin in dat die strakjes weer beroerd blijkt te zijn geworden na een aanpassing. 

icon

Beste antwoord door Susan_ 23 July 2020, 12:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Alex76, welkom terug!

Ik heb meteen even voor je gekeken. Het leek om bonding te gaan, maar hier ben je al op aangesloten. Dus ik ga er vanuit dat het een foutje was. Ik zie dat je op 20 juli ook contact hebt gehad met ons hierover en dat er een notitie is gemaakt dat de monteursafspraak eruit gehaald kan worden zodat je hier geen berichten meer over krijgt. Dus als het goed is, is het inmiddels opgelost :wink: Zo niet, dan hoor ik het graag!

Hai Susan, dat klopt hoor! Bleek inderdaad om een foutje te gaan. Dank voor je antwoord :slight_smile:

Reageer