Beantwoord

KPN Netwerk glasvezel aanleg

  • 6 July 2020
  • 4 reacties
  • 1818 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

 

Ik heb op 19-3-2020 een aanvraag gedaan voor het aanleggen van glasvezel in onze appartementen, te Nederweert. Echter heb ik tot op heden nog steeds geen datum gekregen vanuit KPN. Iedere week krijg ik te horen dat dit nog bij de aannemer ligt. Er wordt ook steeds beloofd dat er een update vanuit KPN naar mij gedaan zal worden nadat er navraag is gedaan bij de afdeling nieuwbouw, echter moet ik iedere week zelf weer bellen voor een update. De update is dan alsvolgt ‘volgende week ontvangt u een update’. 

 

Ik vind het erg vermoeiend dat ik geen duidelijk antwoord krijg, De woorden ‘als’ ‘misschien’ en 'hopelijk’ worden veelvuldig gebruikt maar uiteindelijk krijg ik geen concrete feedback. 

 

Ik hoop snel een antwoord te krijgen op de vraag; ‘wanneer wordt de glasvezel binnen gelegd’?

 

Met vriendelijke groet,

Mark

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 7 July 2020, 12:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @MarkSuitN en welkom op het forum!

 

Logisch dat je wil weten waar je aan toe bent want we zijn inmiddels bijna 4 maanden verder na je aanvraag. Niet om dit af te schuiven maar voor dit soort vragen kun je het best contact opnemen met KPN Netwerk. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 088 006 3744. Zij gaan over de aanleg en planning van glasvezel en zouden je moeten kunnen informeren over wat jij nu precies kan en mag verwachten.

Hoi Janz,

 

ik bel iedere dag, maar ik krijg iedere dag hetzelfde te horen. Wat schiet ik daar nog mee op?

Groet,

Mark

Reputatie 7
Badge +25

Dat is heel frustrerend Mark. Alleen kunnen wij (het forum van KPN de provider) hier niets in betekenen. KPN Netwerk is de netwerkbeheerder en opereert los van KPN de provider wat dat betreft. Ik hoop dat je snel wordt aangesloten.

8-11-21 ben  ik met KPN een contract aangegaan voor levering van glasvezel. Het installatiepakket ligt sinds 4 maanden bij mij thuis. Destijds bij de verkoop mooie woorden.

Maar nu 16-01-2023 is de levering van glasvezel nog niet geregeld. Inmiddels 13 maanden sinds aanmaak overeenkomst.

Wel heb ik 2 updates ontvangen van uitgestelde levering.

Ben inmiddels benieuwd wanneer het wel geregeld is.