kpn niet meer 24/ 7 bereikbaar

  • 29 December 2019
  • 3 reacties
  • 178 keer bekeken

Ten eerste na 32 jaar kpn en al jaren alles in 1 kan ik ineens mijn mobiele abonnement niet meer verlengen , en tot mijn verbazing zijn ze ook ineens niet meer 24 / 7 bereikbaar ??

Erg jammer dit allemaal maar goede rede vooral mobiel abonnement ,dat ik na 32 jaar als zeer tevreden klant ,nu over stap naar Ziggo.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Voor storingen is KPN nog wel dagelijks 24 uur bereikbaar, maar niet (meer?) voor administratieve zaken. Persoonlijk vind ik dat ook best logisch. Waarom zou je om 4 uur s’nachts bereikbaar moeten zijn voor een vraag over een adreswijziging? 
 

Jammer dat je naar Ziggo gaat. Maar heb je verder nog een vraag? 

Badge +19

U bent 32 jaar klant en altijd tevreden maar dan gaat er 1 keer iets fout en dan stapt u met meteen boos over?? Onbegrijpelijk!!

Reputatie 7
Badge +17

@jb31 Welkom op ons Forum, fijn dat je ons gevonden hebt. Jammer om te horen dat weg gaat. Ik begrijp alleen nog niet zo goed wat er precies aan de hand is. Je wilde je mobiele abonnement verlengen maar om een of andere reden kan dit niet. Kan je me hier een beetje mee helpen en kan ik hierin nog iets voor je betekenen? Is dit ook de reden dan je met alles-in-een overgaat naar Ziggo? 
Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dat graag!

Fijne avond!

Reageer