Beantwoord

KPN noodpakket vanwege verhuizing?

  • 28 March 2019
  • 2 reacties
  • 390 keer bekeken

We gaan dit weekend verhuizen.
Toen ik internet en tv van kpn heb aangevraagd zou dit op 1 april in gaan.
paar dagen later werden we gebeld door de monteur om een afspraak te maken. Deze staat op 15 april.
Wat ons niet verteld werd is dat we pas internet en tv hebben nadat de monteur is langs geweest. Hier baal ik enorm van en sta op het punt ons abonnement volledig te annuleren.
nu hoorde ik iets over een noodbox, maar deze zou dus ook pas 1 april aangevraagd kunnen worden.
Hoe vraag ik dit aan en binnen hoe veel dagen is deze binnen?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 March 2019, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Mscheper, welkom hier. Oeii, kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt om 2 weken te wachten zonder diensten. Ik kijk graag voor je na hoe snel ik een noodpakket bij je kan krijgen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag zowel oude als nieuwe postcode en huisnummer.
Reputatie 7
Badge +24
Mscheper, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.