Beantwoord

KPN paaltje aansluiten

  • 30 October 2020
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

beste ,

sinds enkele dagen woon ik enkele maanden ter overbrugging in een chalet op een recreatie park.

in de tuin staat een kpn paaltje, lang verhaal kort maken.

monteur zou maandag komen( vrije dag voor genomen) vandaag werd ik gebeld door de monteur dat hij in de buurt was en de aansluiting gerealiseerd had , ik moest alleen nog een kabeltje naar binnen trekken.

nou prima denk ik…...bij thuiskomst meteen gekeken in het kpn paaltje en ik zie een dikke blauwe kabel uit de grond komen(die lag er al)met een kroonsteentje op de blauwe en rode draad

en thats it…...kroonsteentje met blauwe en rode draad…….kan ik die draadjes aan een isra punt monteren en zou het dan moeten werken? als ik de utp kabel in het isra punt druk?

op de foto had ik isra puntje er al aangehangen , aangezien maandag abbo pas werkzaam is kan ik het nu nog niet testen.

was benieuwd als het zo zou moeten werken

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 November 2020, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Brink, welkom hier. 

In theorie zou dit moeten werken mits het signaal goed binnenkomt. Ik neem aan dat je nog wel een kapje hebt van die paal en dat het niet zo open en bloot blijft? 

Reputatie 7
Badge +24

@brink1200, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â