Beantwoord

KPN retouradres

  • 23 November 2020
  • 1 reactie
  • 5113 keer bekeken

Goedendag,

Mijn abonnement is sinds 20 november verlopen en zou ik voor deze datum een retourdoos ontvangen, maar helaas is nog niet ontvangen. Ik wil eigen doos sturen maar adres weet ik het niet. Zou jullie mij adres doorgeven.

Klantnummer: (...) 

Y.T.Cigdem.

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 27 November 2020, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Yusuf40, wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten! Je kunt de apparatuur in een willekeurige doos gratis retour sturen naar: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan den Rijn. Bewaar de Track & Trace goed (minimaal drie maanden), want dit is jouw bewijs van verzending.