Vraag

KPN Roamler belt me niet terug over mijn klacht

  • 9 November 2022
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Na weken proberen om de gemaakte afspraken doorgang te laten vinden, vele telefoontjes en klachten later, net als onjuiste emails van de kant van Roamler, vandaag weer een klacht ingediend.

Ik zou beslist worden teruggebeld vandaag nog, want een klantenservice is niet voor klachten en een klachtenafdeling is er ook niet...en de enige persoon die klachten behandelt was al die weken niet beschikbaar.

Wat een ongelofelijke slechte organisatie. KPN is "niet verantwoordelijk voor de handelwijze van het door hen ingehuurde bedrijf Roamler.

Nu maar even onderzoeken wie wel mijn glasvezel kan doortrekken naar de plek van de TV en telefoon...en dan gauw wegwezen .

Staat de P in KPN voor Pinokkio??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik ben dus gewoon weeeer niet teruggebeld.

Hoi @I.T . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet best. Is er ondertussen al wel een afspraak?

(aangezien wij Roamler hebben ingehuurd voel ik me ook verantwoordelijk voor issues die jij met hen hebt.)

Inmiddels is er een geweldige monteur gekomen die eigenlijk niet zou komen....hij heeft het deskundig gefixt.

De klantenservice/afsprakenbureau/klachtenafdeling kunnen niet aan zijn deskundigheid tippen.

Kortom, zeer ontevreden over aanloop naar de aansluiting en de bizarre communicatie daaromtrent, maar complimenten voor de man op de werkvloer.

What else is new? Kost wel klanten, zo…

Â