Vraag

KPN service is ver te zoeken

  • 6 April 2021
  • 0 reacties
  • 20 keer bekeken

Goeden dag.

 

Dit is mijn verhaal met KPN 

 

Het is begonnen toen ik mijn verhuizing doorgaf.

Ik kreeg een een bevestiging dat alles doorgezet naar de tijdelijke woning per 27-03. Werd ook gebeld door een monteur om de afspraak te bevestigen. Twee dagen voor de verhuizing had ik KPN aan de lijn en werd mij verteld dat de verhuizing niet kon doorgaan omdat er wat problemen waren. Ik kreeg een noodpakket aangeboden voor internet en TV.

17-03 werd ik gebeld door KPN monteur met de vraag waar ik was. Hij stond voor de deur om internet gereed te maken. Hij kon niet begrijpen waarom KPN had de afspraak geannuleerd. Er werd een nieuwe afspraak gemaakt. Vrijdag 02-04 werd ik gebeld door mijn kinderen dat er geen internet was. Ze hadden wat huis werk van school en moest alles klaar zijn voor Dinsdag na Paas.  Ik heb gebeld en kreeg te horen dat een storing was en moest geduld hebben.

Zondag heb ik weer gebeld. Nu krijg ik te horen dat mijn bundel op was en dat er een nieuwe bundel is aangevraagd. Wegens Paas kan het zijn dat de bundel pas Maandag geactiveerd wordt.

Maandag weer niks.

Dinsdag ochtend belde ik weer. Ik kreeg te horen dat een extra bundel aangevraagd kan worden en dat men Sim kaart nr nodig heeft. Omdat ilk op mijn werk was werd mij gevraagd dat ik over een kwartier gebeld word. na huis gebeld en nr gevraagd. Een uur later hoorde ik niks. Ik belde weer. Dit keer hoor ik dat de bundel is aangevraagd en dat de sim kaart nr niet nodig was. Er werd mij wel verteld dat de bundel binnen een paar minuten geactiveerd wordt.

Een paar uren later bevestigde mijn kinderen dat internet nog steeds offline is.

Ik belde weer. Dit keer kreeg ik te horen de bundel is aangevraagd maar wordt pas na 24 uur geactiveerd. Ik kookte van binnen. 

Ik hoop dat mijn verhaal doordringt bij KPN. Het is een bedrijf klanten aan de lijn houden en niks oplossen(afschuiven)

Nooit meer KPN.  

Straks komt een bericht van KPN met mededeling " wat vervelend”. Daar heb ik geen boodschap aan.

Ruim je rotzooi op en neem klanten serieus. Dat is mijn boodschap 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.