Beantwoord

KPN slecht bereikbaar, veel gedoe bij overstap

  • 24 August 2020
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik ben sinds 4 mond. abonnement houder bij KPN, overgestapt van Ziggo.

Wat mij opvalt dat alles online geregeld wordt. Dus nadat mijn abonnement bij Ziggo verliep hoopte ik dat KPN in de overgangs fase na aanmelding alles geregeld zou hebben. Flamboyant detail: voor ik overstapte naar Ziggo was ik al bij KPN, Ziggo zou de afmelding hebben geregeld, maar verzaakt, al die jaren heb ik KPN doorbetaald voor niet gebruikte diensten (E50 p/mnd). Enfin, KPN stuurt na aandringen wat dozen met modem en kabels naar mijn adres. Na 3 x de KPN winkel bezocht te hebben, wat geen pretje is in corona tijd, werkte zowaar mijn mobiel...later ook de TV en WiFi, echter vast bellen is er na 4 mnd. nog niet bij. Ik heb inmiddels wel een wirwar van kabels en modem die zijn aangesloten. Nooit een monteur aan de deur geweest.En wat mij vooral stoort: KPN is opvallend slecht bereikbaar voor een communicatie gigant. 

Ik hoop op een provider met een menselijker benadering, die de rekening stuurt wanneer alles tiptop in orde is. Zo’n klein bedrijfje die groter wil groeien met de slogan; kwaliteit is onze reclame.

EvertR.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 August 2020, 17:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @EvertR en welkom op het forum! Als ik het goed begrijp heb je al die tijd dus een lopend abonnement gehad? Is dit abonnement toen je van Ziggo afstapte nog aangepast, of heb je het zo gelaten en is de apparatuur die je aangevraagd hebt aangesloten? Zou je in je forumprofiel je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant willen zetten? Dan kan ik de aansluiting doornemen en kijken hoe de vork precies in de steel steekt. 

Over de vaste telefonie, gaat het hierbij om een volledig nieuw nummer of had hierbij nummerbehoud plaats moeten vinden? In dat laatste geval, wil je dan ook het telefoonnummer waar het om gaat in je forumprofiel noteren? Dan kan ik aan de slag.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg de oplossing hebt gevonden. Mocht dit niet het geval zijn, laat het dan gerust weten.

Reageer