Vraag

KPN stoort al dagen

  • 21 August 2020
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Ook ik en veel mensen die ik ken en die bij KPN zitten hebben internet problemen!!

Graag een terug koppeling or something ..


5 reacties

Reputatie 1

Ben het zat ook, drie dagen lang en nog geen melding of een gvd excuus gekregen? ZIGGO u heeft een nieuwe klant er bij tering zeg! En dan moeten we nog lekker door blijven betalen. Ik zeg per direct mijn contract op en stap over naar ZIGGO. DOEI (...) 

 

*Admin: aangepast i.v.m. huisregels

We hoeven niet te gaan schelden butttt je heb helemaal gelijk we horen NIKS!!!

Vind dit niet kunnen het is 2020 mensen!!

Cmon now

Reputatie 1

Je hebt helemaal gelijk, KPN kijk wat JE MET ONS DOET !!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen er hoeft toch niet met scheld woorden  op het forum te komen er is altijd wel een oplossing hier voor. het is niet leuk wat er gebeurt. maar het zal zeker goed kommen. 🤔

Reputatie 7
Badge +20

Dag beste mensen. Hoe vervelend de problemen ook zijn: er wordt hier niet gescholden. In welke taal dan ook. Het is beter als je gewoon omschrijft wat het probleem precies is en wat je al hebt gedaan om het op te lossen. Dat scheelt veel vragen. Je kunt ook alvast je Forum Profiel invullen met je gegevens, zodat er meegekeken kan worden. 

Over enkele dagen zal ik of een andere moderator in dit topic reageren. Als je daar niet op wilt wachten kun je contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0402. 

Reageer