Dat is een hele goede vraag die je stelt. Als je een Experia Box V10a hebt, dan blijft de wifi actief op de Experia Box. Heb je een ander type Experia Box, dan wordt de wifi hierop uitgeschakeld als je de SuperWifi punten aansluit. De SuperWifi punten nemen dan de wifi over van de Experia Box. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Dat is een hele goede vraag die je stelt. Als je een Experia Box V10a hebt, dan blijft de wifi actief op de Experia Box. Heb je een ander type Experia Box, dan wordt de wifi hierop uitgeschakeld als je de SuperWifi punten aansluit. De SuperWifi punten nemen dan de wifi over van de Experia Box. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
ik heb een 10a, waarvan de wifi is uitgeschakeld bij de installatie van superwifi. tijdens een chatsessie met een KPN medewerker verzekerde hij mij dat het modem onderdeel zou uitmaken van het mesh-systeem, en niet zou worden uitgeschakeld. Hoe zit dit nou?
Dat begrijp ik, maar heeft dat een nadelig effect op de werking van het gehele WiFi netwerk? Zo niet, waarom wordt de WiFi dan uitgeschakeld?
A
Anonymous
0 reacties
24 juli 2020
Hallo @Fmp , bij de 10a behoort de wifi niet uitgeschakeld te worden als er KPN-extenders worden aangesloten. Dat gebeurt alleen automatisch bij de V10 en de voorgangers.
Dus gewoon even inloggen en de wifi weer aanzetten.
Zulke foutmeldingen enter ik altijd doorheen, dat gebeurt bij meer websites.
Deze foutmelding valt op de meeste browsers niet doorheen te enteren. En dat een certificaat verlipen is, dat komt niet vaak voor hoor. Wel allerlei andere fouten bij https. Maar domweg verlopen, elke enigsinds zichtzelf respecterende webmaster zorgt er wel voor dat da niet gebeurt.
A
Anonymous
0 reacties
24 juli 2020
Hallo @Nick83 , het is heel lang bij de RDW zo geweest dat je dezelfde melding kreeg als bij de V10a, en daar ‘enterde’ ik doorheen door op een link te klikken dat ik toch verbinding wilde maken.
Foutje, ik heb een v10, geen v10a. Wifi wordt steeds uitgezet. Heb monteur besteld in de hoop een v10a of 12 te krijgen, die kunnen namenlijk deel uitmaken van het mesh-systeem
Ik heb het nog gevraagd, compleet met plaatje. Hou er rekening mee dat u geen andere krijgt. In de regel word een Experiabox alleen vervangen als deze defect is. En dat is die van u niet.
Foutje, ik heb een v10, geen v10a. Wifi wordt steeds uitgezet. Heb monteur besteld in de hoop een v10a of 12 te krijgen, die kunnen namenlijk deel uitmaken van het mesh-systeem
Is niet nodig om hier achteraan te zitten. V10A en V12 hebben op dit moment geen samenwerking met Experia Wifi en Super Wifi qua wifi mesh. Wat wel zo is , is dat de wifi op deze types aan blijft staan.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.