Vraag

KPN thuis app werkt niet meer goed kan wachtwoord niet delen

  • 26 November 2023
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik kan niet meer mijn WiFi wachtwoorden delen via de KPN thuis app. Ik heb al de app verwijderd, telefoon opnieuw opgestart en weer opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf dit houden:

Eerst krijg ik de melding dat ik kan inloggen op mijn experia box:

 

Dit doe ik vervolgens met het admin wachtwoord van de experia box, maar dan krijg ik het volgende scherm:

 

En als ik hier dan weer het admin wachtwoord invul, dan krijg ik weer dit scherm

Wat is er aan de hand?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MWH70, daar gaat ergens iets niet goed. Alleen wat. 
Eerst kan je dus inloggen en dan zegt de app dat jouw device unknown is. Als je daarna weer inlogt komje weer bij hetzelfde scherm dus. 
Heb je dit op meerdere toestellen of alleen jouw toestel? Heb je die mogelijkheid? Om het te testen?

Ik lees graag even mee 🙂. 

Ik heb vorig jaar hier al een vraag over gesteld, maar dat heeft nooit geleid tot een goede oplossing. 

Inmiddels heb ik zowel prive als voor het werk een andere telefoon. Voorheen werkte het enkel op de (oude) werktelefoon. Ik wil niet weer mijn werktelefoon als test gebruiken omdat die telkens worden vervangen. 

Door wisselende WiFi vandaag moeten resetten en helaas is het hele probleem weer terug.  

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @KuonaKaah, jij kunt via de Thuis app ook jouw wifi wachtwoord niet delen? 

Helaas kan ik niets in de thuis app. Ik krijg net zoals het eerste bericht dat ik moet inloggen bij “unknown”.

Soms verwijst hij me naar de wifi experia. Maar zodra ik daar door ben, kom ik elke keer terug bij het scherm: inloggen bij unknown. 
 

 

Reageer