Beantwoord

KPN veilig met Apple

  • 2 July 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

ik heb mijn Apple macbook opnieuw geschoond  het systeem wat er opzat was el capitan  en was

beveiligd met kpn veilig

Nu heb ik de pc weer opgestart met el capitan  als ik nu kpn-veilig weer wil installeren dan zegt

hij   dat de versie te oud is terwijl hij er eerst mee heeft gewerkt.  Hoe kan ik nu mijn pc weer

beveiligen want ik kan niet updaten naar hogere versie, hij heeft tenslotte altijd gewerkt voordat ik mijn pc heb opgeschoond

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 July 2020, 12:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Akersloot2276. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Je hebt tegenwoordig een Mac met besturingssysteem 10.12 (Sierra) of hoger nodig om KPN Veilig te installeren. Tijdens de vorige installatie was dit waarschijnlijk anders waardoor het toen wel mogelijk was om KPN Veilig te installeren. El Capitan (versie 10.11) is dus niet voldoende. Zou je het besturingssysteem willen updaten en daarna de stappen doorlopen op de pagina “KPN Veilig op Mac: Installeren, gebruiken of verwijderen”? 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat jouw vraag beantwoord is. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!