Skip to main content
Vraag

KPN Veilig installeren op MacBook

  • 10 november 2019
  • 9 reacties
  • 201 keer bekeken

Ik probeer KPN veilig te installeren op mijn Macbook, maar dit lukt niet, zodra ik heb ingelogd krijg ik de titel KPN Veilig met verder een volledige leeg scherm.

Ik zag al meerdere andere vragen hierover, maar nergens een antwoord hierop.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23791 reacties
  • 12 november 2019

Hi Yvonne, welkom op het forum. 

Dit is gek, het lukt mij namelijk niet om het hier te reproduceren. Doe je dit via Safari? Zo ja, zou je het via Chrome willen proberen om dit uit te sluiten? 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23791 reacties
  • 20 november 2019

Yvonne, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37351 reacties
  • 6 december 2019

@Yvonne12345 

Heb je wel minimaal besturingssysteem 10.12 (Sierra) of hoger? 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-mac.htm

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 6 december 2019

Het is me inmiddels wel gelukt.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23791 reacties
  • 7 december 2019
Yvonne12345 schreef:

Het is me inmiddels wel gelukt.

Fijn om te lezen. Zouden wij ook nog mogen weten waar dit aan lag? 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37351 reacties
  • 10 december 2019

@Yvonne12345 

Op welke manier heb je uiteindelijk KPN Veilig geïnstalleerd? 

(bv via welke browser) 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 december 2019

Ik heb na een aantal pogingen gewoon via Safari geïnstalleerd, ik vind trouwens probeer het eens via Chrome een waardeloos advies, ik ga niet een andere browser installeren, omdat jullie website bagger is. Op een gegeven moment heb ik de website open gelaten en ben ik weggelopen en toen ik er een half uur later naar keek had ie opeens wel de site geladen, het lijkt erop alsof het gewoon mega traag is, blijft een raar verhaal.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37351 reacties
  • 10 december 2019

Het advies van Alex om Chrome te proberen heeft andere klanten wel geholpen, dus zo gek is dat advies niet. 

Maar het belangrijkste is dat het bij jou nu werkt.  

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23791 reacties
  • 10 december 2019

Begrijp me niet verkeerd, ik vroeg dat om te kijken of het via Chrome wel in een keer goed gaat. Dit om uit te sluiten of het aan Safari lag of aan de installatie in het algemeen. Niet met de bedoeling om standaard een andere browser te gebruiken. Inderdaad raar, maar fijn dat het werkt nu.