Beantwoord

KPN veilig weigert sinds vandaag de website van mijn bank

  • 18 June 2022
  • 6 reacties
  • 419 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds vandaag weigert KPN veilig de website van mijn bank. Zo kan ik niet meer bij mijn bankgegevens.

Ik kan de bankbeveiliging wel uitschakelen, echter daarvoor heb ik niet KPN veilig geïnstalleerd!

Wanneer ik wil inloggen, krijg ik de tekst: https://sdk.split.io/api/splitChanges?since=-1

Wanneer ik enkele malen in de menubalk op de pagina-terug-toets klik, kan ik wel op de site van de bank komen.

Hoe los ik dit op?

Met dank,

Tacoveno

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 June 2022, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 3
Badge

Probeer eerst even Microsoft Edge ipv Firefox. Dan werkt het wel. Ik had hetzelfde probleem.

Reputatie 1

Dank voor je snelle reactie. Ik ga dat zeker proberen. Ik heb even gekeken naar Chrome, die blokkeert ook geen website.

 

Groet,

Tacoveno

Reputatie 3
Badge

Had ik ook. En dan blijft die groene rand wel aan van KPN Veilig. En dan werkt de site wel. 

Reputatie 3
Badge

https://forum.kpn.com/online-veiligheid-25/firefox-weigert-browserextensie-van-f-secure-te-installeren-561610#:~:text=Niet%20alleen%20uitgeschakeld%20maar%20ook%20geblokkeerd!&text=Sinds%20vandaag%20weigert%20Firefox%20de,user%20data%20handling%20and%20protections.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Tacoveno, fijn dat het gelukt is met een omweg. 

Dit soort zaken kunnen ook worden aangegeven bij F-Secure, het bedrijf achter KPN Veilig. Klik daar op URL sample en vink ook “I want to give more details about this sample and to be notified of the analysis results” aan, dan kun je een toelichting invullen. 

Reputatie 1

Dank voor je bericht.

Ik wacht eerst even een update van Firefox af. Mijn Engels is niet (meer) zo goed dat ik ‘even’ in die taal een probleem kan aankaarten of een discussie starten.

Groet,

Tacoveno