Beantwoord

kpn wifi manager werkt niet en kan dus de super wifi punten niet bestellen

  • 4 November 2021
  • 14 reacties
  • 487 keer bekeken

Beste ...,

Ben op 22 okt van Telfort (overgenomen door KPN) overgestapt naar een KPN Thuis abonnement.

Heb een KPN Box12 gekregen. Nu slechte en trage wifi.

İk moet de Wifimanager doorlopen. Deze (...) programma al een week NİET. KPN klantenservice gebeld, vervangende modem Box12 toegestuurd gekregen. Resultaat nog steeds het zelfde.

Omdat WİFİMANAGER nog steeds niet werkt kan je ook geen SUPERWİFİ punten bestellen. 

Wat nu?

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik

icon

Beste antwoord door Hanna_ 7 November 2021, 17:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Cengiz, welkom. 

Zou jij ons iets meer kunnen vertellen over waarom het niet lukt de Wifi manager te gebruiken?  Blijft de pagina blanco? Kan je niet inloggen? Krijg je foutmeldingen? 

Beste Hanna,

Bedankt voor je antwoord.

Ik start het wifi manager na het invoeren van type modem (in mijn geval Box12)  en na het bevestiging hiervan , krijg ik de melding “Er gaat iets mis. Het lijkt erop dat de Wifimanager het even niet doet. …enz enz”

Ik heb het op de telefoon en op laptop geprobeerd elk keer het zelfde resultaat. Dit al sinds 22-okt.

Zie onderstaand foto.

Ik zou heel graag 3 Superwifi punten willen kopen (liefst krijgen)

KPN belooft immers bij het aangaan van een contract OVERAL in en rondom het huis wifi signaal.

 (tot aan schuur toe). Na het ondertekenen komen mist en maren te voorschijn.

Groetjes Cengiz

 

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Cengiz

Wat vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is jouw klantnummer wel gelinkt aan het MijnKPN account waarmee jij inlogt op de Wifi manager? Zou je daarnaast voor mij willen proberen de chache en eventuele cookies te wissen. Ik denk graag met je mee om dit probleem samen met je op te lossen. Ik kan helaas niet zomaar (kosteloos) Super Wifi's toezenden, en de korting krijg je enkel wanneer de meetresultaten van de Wifi Manager aangeven dat jouw Wifi snelheid onder de maat is. 

 

Admin: In dit topic lees je precies hoe de Wifi Manager werkt.

Reputatie 1
  • Mijn WiFi manager werkt ook niet.  Zodra ik heb ingevuld of het op op ‘n bepaald moment of de hele dag voorkomt gaat hij niet verder. Ben zeker al meer dan. ‘N week bezig hiermee.

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @J. Andringa

Als het goed is moet de Wifi manager inmiddels weer werken, klopt dit? 

Reputatie 1

Idd. Net even geprobeerd en hij deed het gelukkig prima. Begrijp eigenlijk niet dat hij zo’n tijd niet heeft gewerkt want de ‘oude’ wifimanager werkte wel altijd. 
bedankt. 

U krijgt nieuwe wifipunten met korting?

Reputatie 1

Wilde alleen mijn WiFi bereik meten. Dat was niet goed en via de wifimanager is mijn modem opnieuw opgestart en werkt mijn WiFi (voor nu) beter. 

Goedendag, 

Ben ook al een poosje bezig met de wifi manager.

Loopt het helemaal door tot na de superwifi, daarna de melding er gaat iets mis.

Bij verschillende apparaten getest  krijg steeds dezelfde melding.

Ben het volledig eens met Roelof2312.

Als je GEEN superwifi wil bestellen gaat de wifimanager even verder om vervolgens te eindigen met een 404 error!

Je mag van KPN toch beter verwachten. Ik ga dit ook maar eens even opnemen met de consumentenbond, samen staan we nu eenmaal sterker.

Ook hier: wifi manager niet aan de praat te krijgen. Probeer het later, maar ook dan: jammer maar helaas. Teleurstellend.

Ook hier: wifi manager niet aan de praat te krijgen. Probeer het later, maar ook dan: jammer maar helaas. Teleurstellend.

Dag steemo61, bij mij werkte het in eerste instantie niet toen ik dit via samsung internet browser op mijn telefoon probeerde, via chrome browser lukte het wel op mijn telefoon. Dus misschien kan je een andere internet browser op je telefoon/tablet proberen :smirk:  suc6

Ook met Chrome: helaas. Zo kan ik natuurlijk niets testen en/of optimaliseren: “Het lijkt erop dat de Wifimanager het even niet doet”.

Uitermate teleurstellend.

Ik krijg ook steeds de melding dat het binnen een paar uur opgelost is, inmiddels al ruim 50uur… kan ik hier zelf wat mee doen? Een andere browser werkt niet.