Beantwoord

KPN zonder toestemming je lijn doorgeeft aan nieuwe provider

  • 24 March 2020
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb van wegen mijn verhuizing mijn kpn abonnement opgezegd voor 17April de nieuwe bewoners hebben hun aanvraag  bij andere provider voor 24 april gedaan. Wat gebeurt er vanmorgen ligt mijn internet en tv alles in een er uit. Ik bellen naar kpn naar een uur aan de lijn wordt mij vertelt dat het aan de nieuwe provider van de bewoners ligt zij hebben nu al de lijn gekaapt wat is dit te idioot voor woorden hoe zo kpn dit is niet accepteren neem je verantwoording je laat je cliënten in kou ik heb nu zeker in deze tijd een grof probleem ik vind so absurd en dat jullie niets doen 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 March 2020, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Jhertsenberg, welkom op het forum! Wat ontzettend vervelend dat jouw verbinding er nu al uit ligt.  Er zijn regels waar we ons aan moeten houden op het gebied van lijnen vrijgeven. Hierdoor kan het gebeuren dat we een bepaald verzoek niet kunnen weigeren. Echter als de nieuwe bewoners inderdaad per de 24e hun abonnement hebben aangevraagd, dan had dit niet moeten gebeuren. 

Wat is tijdens het contact met de klantenservice met je besproken, is er nog actie uitgezet? Vul verder ook je forumprofiel in, dan kunnen we een kijkje gaan nemen om te zien wat hier aan gedaan kan worden.

Reputatie 7

Goedemorgen, @Jhertsenberg. We staan hier voor je klaar. Heb je het bericht van Erik nog ontvangen?Helaas nog niets van je vernomen. Wil je jouw  forumprofiel invullen? Dan kunnen we helpen waar nodig. 

Reputatie 6
Badge +8

Dit klinkt alsof er een typ-foutje ergens is gemaakt…  24/3 en 24/4…. 

Hopelijk kan KPN het corrigeren.