Beantwoord

Krijg ik bij het wijzigen van mijn abonnement geen gratis SuperWifi-punten?

  • 30 August 2021
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik wil graag mijn abonnement veranderen. Nu zie ik dat als je nieuwe klant bent, 2 super WiFi versterkers cadeau krijgt. Ik zit al 10 jaar bij jullie en zou er veel geld voor moeten betalen.  Leuk voor je vaste klanten

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 August 2021, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Deze vraag is denk ik al honderd keer opdit forum gesteld. U had even kunnen zoeken.

Ook u hebt bij het afsluiten van uw abonnement een korting o.i.d. gehad.

KPN kan niet elke keer de vele miljoenen klanten een cadeau of korting geven. Dat zou uw en mijn abonnement heel veel duurder maken.

Zo is het leven nou eenmaal, nieuwe klanten krijgen soms een voordeeltje. Niet alleen bij KPN.

Ik wil graag mijn abonnement veranderen. Nu zie ik dat als je nieuwe klant bent, 2 super WiFi versterkers cadeau krijgt. Ik zit al 10 jaar bij jullie en zou er veel geld voor moeten betalen.  Leuk voor je vaste klanten

Hallo @Nathan0084 , via de wifi-manager kun je eventueel in aanmerking komen voor de wifiversterkers voor de speciale prijs van €59 voor een set van 2.