Krijg steeds foutmelding: Wegens een technisch probleem

  • 29 August 2021
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik probeer al een week lang mijn internetsnelheid te vergroten. Dus mijn abonnement aanpassen. Maar iedere keer krijg ik; ‘Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.’

Na een week denk je toch: dat moet toch een keer lukken? Maar nee.  
Ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @juzzuu die melding komt ook vaak bij een reeds lopende, nog niet afgewerkte, wijziging.

Morgen gewoon even bellen met 0800 0402.

Succes.

 

Reputatie 6
Badge +10

Welkom @juzzuu! Was het nog gelukt om telefonisch contact met ons te krijgen of heb je mijn assistentie nog nodig? :grinning: