Dames en Heren,
Inmiddels maken wij al vele jaren gebruik van KPN en Telfort als provider. Nu ligt er een offerte bij ons binnen van Ziggo met een interessante 9 maanden aanbieding. Wij kunnen ons niet heugen dat KPN in de vele afgelopen jaren een aanbieding gemaakt heeft, laat staan dat de apparatuur al jaren hier in huis staat en dus ook veroudert. Ziggo biedt een voordelig abonnement aan voor 9 maanden en KPN heeft ook zo'n aanbieding voor nieuwe cliënten. Maar wat doet u voor cliënten die al lang klant bij u zijn? dat is tot op heden helemaal niets gedurende al vele jaren. Wij hebben moeite met overstappen naar Ziggo, maar we zijn wel tevreden over KPN. Het is natuurlijk wel vreemd dat KPN voor ons als jarenlange klant niets doet, alleen maar voor nieuwe klanten. Wij zijn benieuwd wat u nu voor ons kan doen met onze verouderde apparatuur en de prijsaanbiedingen van KPN zelf en van Ziggo. Uw reactie zien wij graag tegemoet.
Met vriendelijke groet, Bea en Rob van Heuveln
Admin: eigen topic voor je aangemaakt