Beantwoord

lampje experiabox v10a blijft rood

  • 13 March 2020
  • 8 reacties
  • 156 keer bekeken

Reputatie 1

Het heeft altijd gewerkt.  Maar nu geen tv internet  en wifi

Telefoon geeft wel kiestoon maar als ik een nummer invoer hoor ik een ingesprekstoon

Al paar keer opnieuw opgestart.  En zelfs gereset.     Wat kan dit zijn zo in eens

icon

Beste antwoord door arnodesiree 13 March 2020, 16:43

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @arnodesiree Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht. Je hebt dus helemaal geen diensten meer en de Experiabox blijft rood branden? Dat klinkt alles behalve goed, dus fijn dat je aan de bel trekt. 
Je bent op dit moment buitendienst. Fijn dat je je gegevens al hebt ingevuld in je profiel.

Ik probeer de lijn door te meten al lukt dit niet helemaal. 
Hoe laat heb je de Experiabox voor het laatste gereset/opnieuw opgestart? 
Zou je de Experiabox aan willen sluiten en er even niets mee doen? Dan kan ik proberen de V10a te bereiken. :smile:

Ik hoor graag van je! 

Reputatie 1

Hij staat gewoon aan.    Maar het ziet er naar uit dat ik heel het weekend zonder zit. Monteur komt pas maandag

Reputatie 7
Badge +17

@arnodesiree Awh ik zie het inderdaad. Dat is wel balen en helaas heb je geen mobiel bij ons anders hadden we je kunnen voorzien van een noodbundel. Helaas kunnen we niets anders doen dan de monteur afwachten. :pensive:

Reputatie 7
Badge +17

@arnodesiree  Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat de monteur alles heeft kunnen aansluiten. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 1

Het werkt weer

Alleen jammer dat ik 50€ moet betalen wat mij niet is verteld door de monteur

omdat  mijn splitter defect was  deze hoort bij mijn huurwoning

Voor dat geld niet eens een nieuwe splitter gewoon de draden aan elkaar geknoopt zonder isolatie band of krimpkous of iets dergelijks

Slordige manier van werken

Ik vind het echt afzetterij. 

Gr evenboer

Reputatie 7
Badge +17

@arnodesiree Dat is natuurlijk geen leuk nieuws. Ik heb even meegekeken in de historie van de metingen, want het uitsluiten of de splitter defect is of niet dient aan onze kant uitgevraagd te worden. Dit is zo te zien niet gebeurd. Jullie hebben dus niet kunnen weten dat het probleem aan ‘jullie’ kant zat en opgelost kon worden. Ik ga deze kosten dan ook voor jullie vergoeden.
De monteurskosten gaan jullie wel terugzien op het factuur, maar deze worden dus in mindering brengen.
Ik heb dit zojuist doorgegeven aan meneer, want waarschijnlijk stond zijn telefoonnummer in ons systeem als contactnummer. :smile:

Reputatie 1

Dankjewel voor deze afhandeling.  Zijn we blij mee

Bedankt voor u begrip.en uw moeite

Reputatie 1

Het is wel geïncasseerd  hoe wordt dit terug betaald dan?

Reageer