Beantwoord

Lampje 'glas' brandt niet op kastje

  • 1 July 2021
  • 5 reacties
  • 959 keer bekeken

Ik heb een glasvezel internet abonnement afgesloten dat per 1 juli in zou gaan. Nu wilde ik vandaag starten met het modem installeren. Maar toen kwam ik er achter dat het lampje voor 'glas' niet brandt op het 'NT' kastje. Kan ik hier zelf een oplossing voor vinden of moet hier een monteur voor komen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 1 July 2021, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Stannnn, welkom bij KPN! :green_heart:  Balen dat de glasvezelverbinding nog niet actief is. Een niet brandend glas-lampje is vaak geen goed teken. Het lijkt mij het beste als je even telefonisch contact met ons opneemt via 0800 0402 (gratis). Via het forum hebben we niet direct één-op-één contact, wat wel erg prettig is wanneer je geen diensten hebt. Lukt bellen niet? Dan kan eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Vind je het niet erg om even op een antwoord te moeten wachten, dan help ik je natuurlijk ook graag hier verder. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Wat mij betreft om hier verder te kijken naar een oplossing. Ik heb reeds proberen te bellen met de klantenservice. Daar werd gezegd dat er op zijn vroegst volgende week vrijdag een monteur kan komen. Dat lijkt mij een beetje laat, aangezien er dan de eerste week nog geen internet en tv mogelijk is. Graag had ik op korte termijn een monteur hier.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +17

Mijn collega heeft juist gehandeld door een installatiemonteur in te plannen. Mijn collega heeft deze ingepland op vrijdag 9 juli. Maar ik snap heel goed dat je liever eerder een monteur langs ziet komen. Ik heb gelijk gekeken en we hebben nog een plekje op dinsdag 6 juli tussen 8.00 en 10.00 uur. Ik heb de afspraak gelijk verplaatst. Helaas lukt het niet om de monteur nog eerder langs te laten komen, sorry.

Toen ik straks iemand aan de lijn had was het echt niet mogelijk om eerder dan vrijdag 9 juli een monteur langs te sturen. In ieder geval positief om te lezen dat er nu opeens toch al komende dinsdag een monteur langs kan komen. Vind het alleen nog steeds vreemd dat ik per 1 juli mijn abonnement in laat gaan en dat ik nu dus nog tot 6 juli moet wachten voordat ik gebruik kan maken van internet en tv. Is er nog een optie om bijvoorbeeld morgen (2 juli) al een monteur langs te sturen? 

Hoor graag.

Reputatie 7
Badge +17

Het zou heel goed kunnen hoor, dat er geen ander moment beschikbaar was op het moment dat je belde. Het kan zijn dat er in de tussentijd een andere klant is uitgevallen, waardoor er plek op dinsdag 6 juli is vrijgekomen. Dit was echter wel de eerst volgende mogelijkheid. Ik heb geen mogelijkheid om de monteur nog eerder langs te laten komen, sorry.