Beantwoord

Lampje wifi op KPN Box 12 brandt niet, heb ook geen WiFi

  • 10 March 2022
  • 9 reacties
  • 1500 keer bekeken

Bij mij brandt het wifi lampje niet en ik heb ook geen WiFi. Na resetten brandt het lampje wel en heb ik WiFi. Na twee minuten of zo gaat het lampje uit en heb ik geen WiFi.

Daarvoor werkte het wel allemaal.

Wat kan ik nog doen?

Box12 

 

Ok

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Rubidium 11 March 2022, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Heb je super/experia wifi?

Box 12 heb ik

Box 12 heb ik

Hallo @Rubidium als je een glasvezelverbinding hebt, haal dande glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en na de complete herstart geef dan de modem eens een fabrieks-reset.

Indien een xDSL-aansluiting (koper) geef de modem een fabrieks-reset.

Gaat het nu goed?

 

Moment, ga het eens proberen

Box 12 heb ik

verder geen wifi-punten?

Ik heb het glasvezelmodem twee minuten uitgeschakeld en het modem (box12) gereset.

Heb even WiFi daarna gaat het lampje van de WiFi weer uit en heb ik dus geen internet meer.

Nog meer suggesties?

@martijn197108 ik heb verder geen WiFi punten

Wat gek...Zou je eens de box12 stroomloos kunnen maken en terwijl hij stroomloos is de wifi-knop 20 sec willen indrukken en daarna de stekker weer in het stopcontact willen doen?Misschien ontlaad hij en werkt hij weer daarna,Dit is het laatste wat ik zo kan bedenken..

Het was loos alarm, wrs bij het afhalen van de box per ongeluk de WiFi knop ingedrukt.:pensive:

Na het resetten gaat die niet automatisch aan wanneer die van tevoren is uitgeschakeld.

Maar toch nog bedankt voor de suggesties.