Beantwoord

Lang wachten op aanleg glasvezel

  • 4 February 2022
  • 7 reacties
  • 157 keer bekeken

Er wordt glavezel aangelegd hier in mijn flat....wacht nu al 14 dagen op de monteur, die elke dag belooft om de volgende dag het kastje komen te installeren... ....ben er ondertussen helemaal klaar mee!!!!!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 February 2022, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Bonheur . Welkom op het forum.

Is KPNNetwerk klaar bij jou? Gaat dit om een installatiemonteur van ons (KPN de provider) ?

Kun jij je profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven? Dan kijk ik met je mee.

Ik geloof dat er schot in de zaak zit...monteurs hebben vandaag een gaatje geboord.

Monteur komt morgen terug om een kastje te plaatsen....afwachten maar weer🤔

Reputatie 7
Badge +24

Ik geloof dat er schot in de zaak zit...monteurs hebben vandaag een gaatje geboord.

Monteur komt morgen terug om een kastje te plaatsen....afwachten maar weer🤔

En dan heeft u nog geen verbinding. Dat kan nog weken duren. Dus ik hoop dat u nog voldoende geduld heeft... ergens in een potje zitten ofzo ...

Reputatie 7
Badge +12

verder word de aanleg fase toch wel echt door KPNNetwerk de infraboer gedaan en niet KPN de provider waar dit forum van is. Op https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/ vind u hun contactgegevens.

Ik had gisteren met de desbetreffende moteur afgesproken dat ik na 15.00 uur aanwezig ben.

Monteur: meneer ik heb het genoteerd, we komen na 15.00 uur het kastje installeren en maken gelijk de schade van het gaatje in orde..

En je raad het al....weer voor janlul zitten wachten....👺👹🤬‰&€€%$$÷"€¥¥*&

Beste kpn: na 14 dagen wachten 😡🤬kunnen jullie een fatsoenlijke monteur sturen$$%^%%:&€%$÷#$^^

 

@Bonheur . Dat klinkt ongelofelijk frustrerend.  Het is alleen niet iets van KPN maar van KPNNetwerk. Dat is een ander bedrijf.

Hieronder is hun contact pagina. Ik hoop dat ze in de toekomst hun afspraken wel nakomen. 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Bidden helpt.....en een niet vriendelijk gesprek met volker wessels ook...eindelijk is er een monteur geweest om een kastje te plaatsen....komen alleen nog langs voor een of ander te checken.....zal ook wel 16 dagen gaan duren...