Vraag

Lange tijd problemen met telefonie en internet en de helpdesk geeft niet thuis

  • 16 April 2021
  • 1 reactie
  • 5 keer bekeken

Ja vanmiddag ook achter mijn abonnement aangebeld. Heb al jaren problemen met telefonie en internet. Nooit geklaagd en dan bel je en vervolgens wordt je na uitleg van je verhaal in de wacht gezet en er komt nooit iemand meer terug. Ik lees echter op internet dat dit gebruikelijk is bij Kpn dus ga zo daar. Worden wij consumenten blij van maar mijn probleem is niet opgelost . Ik zou zeggen ga eens kijken wat voor mensen je hebt zitten en zorg er voor dat ze mensen helpen want daar zitten ze toch voor. Ik was al gefrustreerd van jullie internet en nu ook nog van jullie klantenservice. Je kunt me bellen op 06 xxxxxxxxals jullie het nog op willen lossen. 

Goedemiddag 

admin: eigen topic aangemaakt en mobiele nummer verborgen ivm privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @L koning! Allereerst vind ik het vervelend om te horen dat het eerste contact op die manier gaat. Ook wil ik je echt aanraden om gewoon te bellen als er iets is waarbij wij de partij zijn die voor de oplossing moet zorgen. Het is echt niet de bedoeling dat je gewend raakt aan haperende of slechte diensten. Ik wil graag met je bezig om het probleem op te lossen. Daarvoor kan ik je niet bellen. Wat ik wel kan doen in dit geval is beginnen met de metingen van onze kant. Als je je profiel invult en hier laat weten als je dat gedaan hebt dan kan ik voor je aan de slag.Â