Vraag

Lange wachttijd telefonische helpdesk en opgehangen

  • 27 July 2020
  • 7 reacties
  • 362 keer bekeken

Reputatie 2

Net bezig met de klantenservice over mijn internet verbinding eerst 15 minuten in de wacht eindelijk een medewerkster aan de lijn.

Alles uitgelegd vraagd netjes of ik even tijd heb en je bedenkt het niet na ongeveer 110 tot 20 minuten wordt de verbinding verbroken.

bel weer kom er niet meer in vanwege grote drukte wat kan je hier mee.

ben wel helemaal klaar met zo een behandeling slaat nergens op gewoon achterlijk .

dit doen ze maar een keer.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @papaver, wat is je vraag precies? Zit je momenteel zonder internet? In dat geval raad ik je graag aan om deze pagina te raadplegen: geen internet

Reputatie 2

was geen vraag meer een mededeling dat je gewoon niet netjes werd behandeld op dat moment je staat in de wacht omdat een medewerkster iets aan het opzoeken is en dan wordt zonder iets ineens de verbinding verbroken door de kpn dat vindt ik treurig je bent 1 uur van je kostbare leven kwijt  door kpn misschien vergezocht maar ik kan mijn tijd wel beter verbruiken.

Je beld terug en dan krijg je tehoren dat door de enorme drukte je er niet meer in kan probeer het later nog eens ,je had me al aan de lijn je weet al me gegevens bel mij dan terug.

Door dit soort dingen ben ik weggegaan bij ziggo laat de kpn hier ff zorgvuldig mee omgaan.

Omdat ik al en jaar of 3 zonder storingen bij kpn(zeer tevreden) zit kan er wel eens wat fout gaan maar dit soort bel gedrag kan niet  dat vindt ik de grootste ergenis voor de rest tot nu toe alles best goed de klacht waar ik voor belde wordt deze week opgelost maar ik wil wel ff uitzoeken hoe ze er mee omgaan als vanaf begin dit jaar mijn verbindig naar de halve snelheid wordt gebracht door een foutje en dat ik dit niet eerder melde heeft veel prive oorzaken ,toevallig belde ik op het moment van een hele grote drukte dt was ook pech ivb veel klachten over het tv signaal maar dat had ik gelukkig niet.

Overigens ze zijn altijd heel netjes en correct als je iemand aan de lijn krijgt maar gisteren was gewoon heel jammer ben het alweer vergeten we gaan weer gewoon verder .

groet Peter

Reputatie 7
Badge +30

Beste @papaver, welkom! Je geeft in je laatste bericht aan dat je het al vergeten bent, maar ik wilde er toch nog even op inhaken! Ik kan me namelijk ook goed voorstellen dat je er totaal niet op zit te wachten dat het zoveel tijd moet kosten en dat je dan ook nog weggedrukt wordt!

 

Ter verdediging van mijn collega wil ik wel aangeven dat het kan gebeuren dat bijvoorbeeld het internet wegvalt of het systeem niet meewerkt, waardoor de verbinding wordt verbroken. Maar, wat je terecht zegt: het kan ook absoluut zo zijn dat de collega zelf de verbinding heeft verbroken. En dat mag natuurlijk absoluut niet gebeuren, mijn excuses daarvoor. Mocht ik inhoudelijk nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het dan weten?

Reputatie 2

Beste marcia,

Dat van dat telefoon gesprek is gewoon niet leuk maar zoals ik al vertelde daar was ik al weer klaar mee.

Maar later weer gebeld een medewerker aan d lijn gehad nu die keek alles na en zag dat ik nog maar op 1 lijn zat dus die maakte een ticket aan dus ik dacht zo alles wordt gemaakt ik zou een belletje krijgen de monteur moest niet in huis zijn alleen in de wijkcentrale dus oke,

dit was  op maandag.

Dacht op donderdag nog niks gehoord ga maar eens bellen nu de medewerker alles uitgelegd dus die gaat even het ticket bekijken nu verrassing geen ticket tevinden.

Dus ik tegen de medewerker alles prima maar dit moet vrijdag voor 17.00 uur opgelost zijn dat is me toegezegd dat het deze week in orde komt,

Meteen afspraak gemaakt monteur ingeplande die kwam de volgende dag hele aardige jongeman had alles toegangelijk gemaakt voor hem wat nog een heel karwei was omdat er een brandvrije kast voor staan vast gemaakt aan de vloer (was eerst blij dat hij buiten moest werken maar helaas) hij kwam er al snel achter dat het 1 enkele lijn was er binnen verbinding lijnen gemaakt printplaatje was niet goed maar goed  vreemde was dat ik een fritzbox  had (las hier op het forum dat de fritzbox juist beter was maar dus niet bij mij) gekocht die niet het gewenste resultaat gaf alleen beter tv scherper. weer dus de oude router er op en alles werkte weer vreemde was dat er al vanaf maart  stuk minder mb binnen kwamen maar ik dacht gewoon er werken meer mensen thuis dat zal wel van invloed zijn.

Al met al heb dus een oude router er op en mijn tv kasten zijn verouderd advies van monteur kijk even of je de nieuwe router kan omruilen voor nieuwe dus voor de v12 en je kastjes ook dan wordt alles stuk beter dus dat zal dan maar moeten.

Wat ik al eens aangaf weet niet of dat hier was in 3 jaar tijd 2 x storing is niet slecht dat kan ik niet van veel providers zeggen en ik heb er vanaf de jaren 90 al heel wat versleten .

Maar mijn internet geeft weer wat het moet doen betere verbinding de oorzaak van de storing onbekend maar zoals de 1e helpdesk medewerker na dat alles was door gemeten het lag of bij de centrale of in de wijkcentrale maar ja het is hier in huis opgelost nu maar wachten op glasvezel maar op vragen daarover krijg je geen lekker antwoord onbekend jammer als de straat naast mij glasvezel heeft al jaar of wat helaas.

Peter

 

Reputatie 7
Badge +24

Het is allemaal een warrig verhaal. Punten en hoofdletters ontbreken hier en daar. Er is eigenlijk maar weinig van te volgen.

Maar ... ik lees eerst iets over een 2de lijn. Dat klinkt als pairbounding. Even verder lees ik over een nieuw modem, de v12. Die ondersteund helemaal geen pairbounding.

Desalniettemin, na 3x de laatste alinea gelezen te hebben denk ik dat nu alles het weer goed doet? Is deze conclusie correct? 🤔

Als u over de telefoon op dezelfde manier uw verhaal doet als hier op het forum, dan begrijp ik dat ze ophangen 🤸‍♂️

Reputatie 7
Badge +30

Ik twijfel ook een klein beetje of het nu opgelost is of niet. Ik hoop het in ieder geval wel! Voor wat betreft glasvezel:  meld je vooral aan voor de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL. Dan word je op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes op jouw adres voor wat betreft het netwerk! 

Reputatie 2

Het probleem is opgelost en ja nick83 je ziet het zelf als slimmerik ik ben punten en komma's

vergeten is dat belangrijk  en dan de opmerking over een  telefoon gesprek of dat ook zo gaat wat sneu van je.

Slimmerik je bent erg trots op je zelf bravo dat je zo slim bent maar kijk niet op een ander neer dat maakt je minder slim jammer.

Dit forum is toch niet bedoeld om iemand te kleineren dit vindt ik heel triest.

Zo ik ben klaar op dit forum was mooi zo om de klasse van mensen mee te maken die anoniem dapper zijn is zo tekenend voor deze generatie.

Hierbij nog even wat ………. ,,,,,,,,,,, ?????    !!!! voor als ik die vergeten mocht zijn .

Bellen doe ik alleen nog voor opzegging dat is voor mij ook makkelijk uit teleggen zonder punten en een komma