Beantwoord

Last van wegvallend bekabeld internet sinds paar dagen

  • 2 April 2021
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Helaas sinds een aantal dagen wegvallend internet of zo traag dat het niet werkt. Het lijkt alleen op het bekabeld gedeelte te zijn. Dit terwijl er aan de situatie in huis niets is veranderd. Alles werkt al twee jaar naar behoren.

 

helaas werkt het resetten en derg. Van de modem niet en iemand van kpn aan de lijn krijgen is geen optie. Ik geef het een week voor ik een overstap maak naar een andere provider.

 

gr maikel

icon

Beste antwoord door Joep1965 2 April 2021, 18:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Welk modem heb je? Wat doen de lampjes bij uitval? Heb je al getest zonder aangesloten randapparatuur zoals ontvangers etc? Gewoon om te zien of het niet wordt veroorzaakt door iets in je netwerk?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bily, welkom op het forum! 
Ik ben ook wel benieuwd naar de vragen die @Joep1965  hierboven stelt. Kun je dit toelichten?

Een reactie hier kan overigens wat langer duren dan via de chat op www.kpn.com/service of mijn collega's op 0800-0402 (je wordt daar automatisch doorverbonden nadat de computer je een sms stuurt)

Reputatie 7
Badge +20

@Bily heb je de stappen die Joep noemt nog kunnen proberen of mijn collega's nog te pakken kunnen krijgen?