Vraag

Last van wegvallende en niet werkende internetverbinding

  • 10 November 2022
  • 9 reacties
  • 60 keer bekeken

Internet valt weg, is er internet dat problemen met openen van website of appstore

IP adres niet te kennen, zowel op de laptops en de mobiels. Mail wordt niet goed doorgegeven.

Ben ik ergens mee bezig wordt gezegd geen internet, terwijl wel verbinding is.

Alles al aan gedaan WiFi manager blijf op het eind hangen en begin weer opnieuw,

Modem Expedia 10, en heb de draadloze stopcontacten nog. Kanaal wijziging.

Dit is al een paar weken aan de gang, en weet niet meer hoe dit op te lossen?

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Modem al gereset?

Ja

Alles aan gedaan wat moest gebeuren, er klopt iets niet 

Ik ben al zo lang bij KPN , kan er niemand eens er naar kijken?

Is er nog iemand die die reageer of kan ik beter bellen.

Reputatie 7
Badge +9

Geduld is een schone zaak.

KPN heeft meerdere tickets/topics lopen die eerst waren, dus gewoon geduld hebben.
Eventueel kan je ook 0800-0402 bellen. Laat dan ook even in dit topic weten wat daar uit is gekomen.

Reputatie 7
Badge +15

@Jackie.01 Welkom op het forum.

Op het forum duurt het altijd even voor je een antwoord krijgt. De bedoeling van het forum is dat klanten elkaar helpen, en als dit niet lukt dat er een moderator bijspringt. 

Op dit moment is het erg druk en de doorlooptijd dus ook hoger dan normaal. Als je een directe vraag hebt is bellen dus inderdaad verstandiger. Ik zie dat @AriënC al heeft aangegeven dat je dan kunt bellen naar 0800-0402. 

Verder denk ik te begrijpen dat je problemen ervaart met je wifi verbinding. Heb je ook tv van KPN? En valt dit ook weg als je wifi verbinding wegvalt? 

En krijg je als je de wifi manager gebruikt ook een foutmelding? 

Bij internet valt de wifi regelmatig weg, ook thuis op de mobil bij openen van apps staat het regelmatig

stil, bij de tv blijft hangen bij opening van bv Videoland en opnamen of tv programma blijft stil staan dan moet ik de tv ontvanger resetten.

Wifi op andere kanalen gezet

Heeft de wifi manager gebruikt alles doorstaan en op het eind begin deze weer opnieuw,

Het modem gereset, werkelijk alles maar ik kan niets meer verzinnen

Er klopt gewoon iets niet 

Reputatie 7
Badge +15

@Jackie.01 Aangezien het gaat om meerdere problemen is het in deze situatie eigenlijk het handigst. 

Ik zou dan ook willen adviseren telefonisch contact op te nemen met mijn collega's op 0800-0402. 

 

Mocht dat niet lukken, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?Â