Beantwoord

Lawaai verdeelkast/wijkkast

  • 16 July 2019
  • 11 reacties
  • 644 keer bekeken

De verdeelkast tegenover ons appartement maakt veel lawaai wat vooral in de nachtelijke uren zeer storend is.Wat kan er aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 July 2019, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Dolima, welkom hier.

Dit kan ik doorgeven aan de beheerder. Waar bevindt zich de kast precies. Heb je eventueel een foto van de kast? Vul de locatie van de kast profiel ]hier in en geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Postcode en huisnummer graag, eventueel met een duidelijke toelichting.
Hi alex
Bedankt voor je reactie. De kast staat naast de zijgevel van 1613KL 86.Dit is tegenover ons appartemet.

Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik heb dit doorgezet voor onderzoek. 🙂
Wanneer wordt er aktie ondernomen?
Hoi @Dolima . Ik begrijp dat er geen verandering is geweest? Er is geen contact geweest? Is de overlast nog hetzelfde?
Reputatie 7
Badge +24
Hi alex
Bedankt voor je reactie. De kast staat naast de zijgevel van 1613KL 86.Dit is tegenover ons appartemet.


Bijzonder dat er er onder de deuren gras uit die naad komt. Hoe zal het er daar binnen uitzien? Wat zal daar allemaal groeien? 😀
Badge
Ik heb hier gisteren een bericht geplaatst, maar zie het nergens meer terug.......
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb hier gisteren een bericht geplaatst, maar zie het nergens meer terug.......
Hallo @Lucy1960 die is naar een eigen topic verplaatst en staat nu hier: Brommende airco in kast
Badge
Oké, dankjewel voor het doorgeven!
Beste Erwin nog steeds geen reactie het brom geluid wordt steeds erger
Ai, ai. Dat is waardeloos. Ik heb het opnieuw aangekaart. Als je binnen een week geen verbetering merkt, wil je mij dat laten weten?