Beantwoord

Lekkage in de waterleiding na aanleg glasvezel

  • 7 June 2022
  • 3 reacties
  • 361 keer bekeken

Goedemorgen,

Vanmorgen om 08:25 uur was de KPN monteur geweest om de glasvezel aan te sluiten. Om dit voor elkaar te krijgen moet er van buiten  door de fundering worden geboord. Tijdens het boren is er een waterleiding geraakt met als gevolg, lekkage. De monteur heeft contact opgezocht met zijn technische uitvoerder. Deze man was na een half uur terplekke. Na enige telefoontjes te hebben gepleegd werd mij mede gedeeld dat ik gebeld zou worden wanneer de loodgieter zou komen om het probleem te verhelpen. Ik werd om 11:12 gebeld door een telefoniste. Mij werd verteld dat de loodgieter tussen 13:00 en 14:30 uur zou komen. Hier ben ik natuurlijk niet zo blij mee, Ik zit al vanaf vanochtend 08:25 zonder water. Ik kan geen kant op. Wat kan ik hier aan doen ?

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 7 June 2022, 11:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen,

Vanmorgen om 08:25 uur was de KPN monteur geweest om de glasvezel aan te sluiten. Om dit voor elkaar te krijgen moet er van buiten  door de fundering worden geboord. Tijdens het boren is er een waterleiding geraakt met als gevolg, lekkage. De monteur heeft contact opgezocht met zijn technische uitvoerder. Deze man was na een half uur terplekke. Na enige telefoontjes te hebben gepleegd werd mij mede gedeeld dat ik gebeld zou worden wanneer de loodgieter zou komen om het probleem te verhelpen. Ik werd om 11:12 gebeld door een telefoniste. Mij werd verteld dat de loodgieter tussen 13:00 en 14:30 uur zou komen. Hier ben ik natuurlijk niet zo blij mee, Ik zit al vanaf vanochtend 08:25 zonder water. Ik kan geen kant op. Wat kan ik hier aan doen ?

KPNNetwerk gaat over de aanleg van glasvezel en KPN de provider over de diensten doe KPN klanten krijgen. Het beste is even contact zoeken met KPNNetwerk. Het forum is van de provider en die kan je hier niet bij helpen, ik snap wel de verwarring.

 

Contact : https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Reputatie 7
Badge +21

@Lekkage 
Ongelukjes kunnen gebeuren, maar zo te zien heeft de uitvoerder het goed opgepakt. Je zal het bezoek van de loodgieter moeten afwachten. Er valt op dit moment niet veel meer aan te doen.

Tot het opgelost is even bij de buren water halen of van het toilet gebruik maken.