Beantwoord

Lenovo Chromebook en wifi problemen

  • 29 June 2021
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Reputatie 1

hoi hoi ik had net ook ff problemen op me Chromebook Van Merk Lenovo heb kpn Internet Kasje en op me telefoon dus dubbel en had net gezeik met me Chromebook heb hem net 3 maanden net en kreeg net gelazer met dat de WiFi weg viel echt iritant op me telefoon niet of op me tv wel op me chromebook heb Experia box V10 heb hem opnieuw opgestart geen resultaat toen me V10 op nieuw op gestart niks toen me wifi op vergeten geklikt nu geen problemen meer maar ja ik heb van de week wel snelle internet aan gedaan maar wel ook weer uit gezet omdat je 3 maanden gratis snelle internet kreeg maar daarna moest betalen ja je kon uit zetten maar wilde ik niet dus kan t ook daar aan liggen gewoon raar heb anderen keren geen last gehad op me Chromebook 

groetjes chantal 

admin: eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Chantal198921 1 July 2021, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1

kan,iemand mij helpen aub ik wordt er gek van hij valt de volgende dag dag meteen uit als ik hem opstart

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Chantal198921 

Ik weet niet of ik het goed heb begrepen want je had 1 lange zin geschreven. Je hebt het uitvallen van je Wifi alleen op je Lenovo Chromebook? Het probleem lijkt mij in je Chromebook te zitten. 

Lees de mogelijke oplossingen op deze site van Google voor Chromebook. 

Link:> https://support.google.com/chromebook/answer/6318213?hl=nl

Reputatie 1

het is opgelost door kpn zelf heb gisteren gebeld en ze hebben me wifi gereset hij ging ook raar doen gisteren op me telefoon maar opgelost bedanktÂ