Vraag

Levering nieuw modem en lang wachten bij klantenservice

  • 1 February 2020
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Ik ben al drie weken bezig om mijn Experia Box v8 te laten vervangen door een Experia Box v10.

Al diverse malen met KPN gebeld. Vandaag weer een poging gedaan en het maar opgegeven: wachttijd 12 tot 15 minuten!

Het is wel erg lastig contact met KPN op te nemen op deze manier, want ook chatten gaat niet, een mail sturen?, onmogelijk bij KPN.

En dat alles om een simpele vraag te kunnen stellen: “Waar blijft mijn modem?”

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


4 reacties

Badge +19

Waarom moet de v8 vervangen worden? Overigens is de kans dat je de v10a krijgt erg groot. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Nelleke44 Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je hier navraag doet. Natuurlijk is het jammer dat je lang moet wachten voordat je een collega aan de telefoon krijgt en dat je lang bezig bent met het oplossen. Uiteraard wil ik met je meekijken. Je geeft aan dat je modem vervangen zou moeten worden? Kun je me iets meer vertellen over het hoe en wat?  Zoals je mede-forumgebruiker Joep al aangeeft wisselen we niet zomaar Experia Boxen om en de keuzemogelijkheid voor een specifiek type is er eigenlijk helemaal niet. Maar wellicht speelt er meer? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Nelleke44 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels is opgehelderd? Als je toch nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 

Het probleem is opgelost, Bart

Reageer