Beantwoord

levering van super Wifi punten?

  • 24 August 2020
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Beste KPN,


Eerst wordt het installatie pakket naar het verkeerde adres gestuurd.

Vervolgens kan de installatie niet plaatsvinden conform de afspraak.

Nieuwe afspraak prima monteur maar wel weer vrije tijd moeten opnemen bij m’n werkgever.

ik ben ondertussen 5 weken bezig om de overeengekomen super WiFi te ontvangen.

  • super WiFi zat iet bij installatie pakket
  • diverse malen contact gehad en toezegging ontvangen over nalevering.
  • sms ontvangen dat ze worden nageleverd
  • ik weet het niet meer maar hoe kom ik aan de in onze overeenkomst overeengekomen super WiFi punten.

 

help!

icon

Beste antwoord door Joep1965 24 August 2020, 21:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Het lijkt er op dat er geen voorraad is op dit moment. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk.  Zij kunnen het nakijken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +15

@Guido Pieters Welkom op het forum. Wat vervelend dat er in het begin al zoveel dingen mis zijn gegaan. Zou je voor mij inderdaad je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat de stand van zaken is. 

Reputatie 7
Badge +15

@Guido Pieters Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!